آپدیت اندروید 14 و One UI 6 برای سه محصول محبوب سامسونگ از سه خانواده مختلف منتشر شده است


روند به روز رسانی گوشی ها و تبلت های سامسونگ به سرعت ادامه دارد و این شرکت در آخرین موج آپدیت ها، اندروید 14 را به همراه رابط کاربری به روز رسانی کرده است. یک رابط کاربری 6 به گلکسی A52، گلکسی A23 4G و گلکسی تب اس 6 لایت (2022) آغاز شد. این به‌روزرسانی‌ها ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را ارائه می‌کنند که بیشتر بر بهبود رابط کاربری و ارتقای عملکرد متمرکز است.

بازخوردهای دریافتی در مورد ویژگی ها و عملکرد رابط کاربری One UI 6.0 تاکنون نشان داده است که کاربران دریافت کننده آن رضایت بالایی از رابط کاربری جدید اندروید 14 نشان داده اند. اما نکته جدیدی که در این زمینه وجود دارد این است که سامسونگ این آپدیت را برای محصولات بیشتری از جمله گوشی های Galaxy A52 و Galaxy A23 4G و تبلت مقرون به صرفه Galaxy Tab S6 Lite 2022 آماده کرده است.

برای کاربران گلکسی A23 4G، با وصله امنیتی نوامبر 2023 و نسخه های سفت افزار منتشر شده به روز رسانی کنید A235FXXU4DWL1 (روسیه) یا A235MUBU4DWL1 (پاناما) نشان داده شده است. نسخه کره جنوبی، SM-A235N نسخه جهانی این گوشی هنوز این آپدیت را دریافت نکرده است، اما بعید است کاربران این نسخه باید مدت زیادی منتظر بمانند.

در این رابطه بخوانید:

– ترفندها، ویژگی ها، ویژگی ها و قابلیت های گوشی A23 (Galaxy A23)

دارندگان گلکسی A52 با شماره میان‌افزاری که مطابقت دارد به‌روزرسانی کنید EWL3 منقضی می شود و وصله امنیتی دسامبر 2023 را دریافت می کند. حجم بسته به روز رسانی این نسخه تقریباً 2.2 گیگابایت است و البته اگر منطقه محل سکونت شما در لیست دریافت کنندگان موج اول انتشار نباشد، آن را دریافت می کند. حداکثر ظرف دو یا سه هفته آینده به شما می رسد.

  پوکو گوشی های جدید X6 و M6 را با قیمت کمتر از 500 دلار سنگاپور برای کاربران Gen Z که به بازی متمرکز هستند عرضه می کند.

در مورد تبلت گلکسی تب اس 6 لایت (2022) همچنین سیستم عامل اندروید 14 با شماره نسخه نرم افزار P613XXU4CWL1 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما به جای آخرین نسخه ژانویه 2024، وصله امنیتی نوامبر 2023 روی این نسخه قرار داده شده است. در حال حاضر گزارش شده است که این آپدیت در فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی دریافت می شود، اما انتظار می رود به زودی برای کاربران سایر کشورها نیز عرضه شود.

a23-2. webp

آپدیت اندروید 14 را به صورت دستی دریافت کنید

اگر شما یکی از کاربرانی هستید که علیرغم اعلان رسمی انتشار عمومی برای منطقه خود هنوز اعلان به روز رسانی را دریافت نکرده اید، می توانید به روز رسانی را در آدرس زیر بررسی کنید. A52 یا A23 4G یا تبلت، به منوی تنظیمات گوشی بروید. در این مرحله، “به روزرسانی سیستمکلیک کنید » و «دانلود و نصب“او انتخاب می کند.

یک رابط کاربری 6 چندین تغییر مهم را معرفی می کند. پنل Quick دوباره طراحی شده است تا دسترسی به تنظیمات پرکاربرد را آسان تر کند و فونت جدید به طور کامل تجربه بصری کلی دستگاه را اصلاح می کند. دوستداران موسیقی همچنین می توانند از ویجت پخش کننده رسانه قفل جدید و کنترل های اعلان اضافه شده در این نسخه لذت ببرند.

در این رابطه بخوانید:

– یک گوشی سامسونگ ساخت ویتنام یا هند را شناسایی کنید. کدام کشور بهتر است؟

نسخه جدید سفارشی سازی را با گزینه های فونت و قرار دادن بیشتر برای ویجت ساعت در صفحه قفل (در مرکز صفحه) ارائه می دهد. کاربران همچنین دو ویجت جدید به نام های «دوربین سفارشی» برای دسترسی سریع به تنظیمات دوربین و «آب و هوا» برای اطلاعات دقیق آب و هوا خواهند داشت.

  راهنمای خرید پردازنده لپ تاپ؛ هر آنچه باید در مورد CPU لپ تاپ بدانید

در این نسخه از اپلیکیشن تنظیمات همچنین تغییر کرده است و بخش باتری اختصاصی را برای ناوبری آسان‌تر به کاربران ارائه می‌دهد. به گفته سامسونگ، با ویژگی های جدید، استفاده از دوربین آسان تر و ساده تر شده است و برنامه ویرایش عکس نیز شامل کنترل های بیشتری برای دسترسی آسان کاربران خواهد بود.

برنامه پیش‌فرض آب‌وهوای دستگاه هم اکنون اطلاعات دقیق‌تری درباره مکان‌های مورد علاقه کاربر ارائه می‌دهد، همه در یک طراحی جدید و منسجم. در نهایت، سامسونگ کشوی برنامه و صفحه اصلی را با حذف نام تجاری خود از نمادهای برنامه‌های استوک پر کرده است، که به تمیزتر ، رابط کاربری و استفاده آسان‌تر کمک می‌کند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/49008-android-14-update-reaches-the-galaxy-a23-lte