آپدیت نرم افزار iOS 17.2.1 اپل به یک دردسر تبدیل شده است. در این زمان آیفون خود را آپدیت نکنید


بر اساس گزارش های منتشر شده، آپدیت آیفون iOS 17.2.1 که به تازگی منتشر شده است مشکلات عجیبی را برای آیفون کاربران ایجاد می کند. در ادامه این خبر Device City به مشکلات ناشی از آپدیت جدید آیفون می پردازیم.

همانطور که می دانید، وقتی صحبت از گوشی های هوشمند به میان می آید، سیستم نرم افزاری آنها به همان اندازه مهم و حتی مهمتر از سخت افزار آنها است. به‌روزرسانی‌ها می‌توانند با افزودن ویژگی‌های جدید، تلفن‌ها را بهبود بخشند. اما از طرف دیگر، حتی کوچکترین خطا می تواند منجر به مشکلات جدی شود و میلیون ها کاربر را تحت تاثیر قرار دهد.

به گفته کاربران، افرادی که اخیرا آپدیت Apple iOS 17.2.1 را دانلود کرده اند، در آیفون خود با مشکلات آنتن دهی و اتصال شبکه مواجه شده اند.

آپدیت iOS 17.2.1

شاید بدانید که اپل چند روز پیش آپدیت نرم افزاری iOS 17.2.1 را منتشر کرد. این به روز رسانی هیچ ویژگی جدیدی به آیفون اضافه نمی کند، اما راه حلی برای مشکل تخلیه سریع باتری که کاربران مدتی است با آن مواجه بوده اند، ارائه می دهد.

همانطور که مشخص است، حل این مشکل مشکل حساس و مهم تری ایجاد کرده است. به نظر می رسد که کاربران آیفون در سراسر جهان پس از به روز رسانی به iOS 17.2.1 دیگر قادر به اتصال به شبکه اپراتور خود نیستند.

در این رابطه بخوانید:

– آپدیت iOS 17 آیفون شما را به یک صفحه اصلی هوشمند تبدیل می کند
– آیفون 15 هنوز داغ است. حتی آپدیت جدید اپل هم کار نکرد (ساعت)
چرا باید اکنون آیفون خود را آپدیت کنید؟

  لگو برای روز ولنتاین از «شب قرار در جعبه» برای زوج‌های سنگاپور رونمایی کرد.

همچنین گفته می شود این مشکل با راه حل های معمول از جمله ریست گوشی و برگرداندن آن به تنظیمات کارخانه حل نمی شود. جالب اینجاست که تا زمان انتشار این مقاله، اپل هنوز هیچ بیانیه‌ای مبنی بر تایید یا تکذیب این موضوع برای اطمینان خاطر کاربران ارائه نکرده است.

طبیعتا باید در نظر داشته باشیم که تنها تعداد کمی از کاربرانی که آپدیت جدید آیفون را دانلود و نصب کرده اند با این مشکل مواجه شده اند و شاید همین موضوع باعث شده تا اپل هنوز راه حلی برای این موضوع ارائه نکرده باشد.

در نتیجه کاربرانی که هنوز آپدیت iOS 17.2.1 را نصب نکرده اند باید کمی مراقب باشند زیرا ممکن است پس از آپدیت گوشی با مشکل عدم اتصال به شبکه مواجه شوند. اپل احتمالا به زودی این مشکلات را با به روز رسانی به 17.2.2 یا 17.3 برطرف خواهد کرد. اگر شما نیز پس از به روز رسانی با این مشکل مواجه شدید، می توانید با ثبت نام در برنامه بتای عمومی iOS 17.3 راه حلی موقت پیدا کنید.

    عدم اتصال به شبکه آیفون

آیا آپدیت جدید iOS 17.2.1 را دانلود و نصب کرده اید؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/os/48932-iphone-ios-17-update-causing-issues