آینده هیجان انگیز فناوری را در این ویدیوی ۲ دقیقه ای سونی تماشا کنید

آینده هیجان انگیز فناوری را در این ویدیوی ۲ دقیقه ای سونی تماشا کنید

ویدئوی دو دقیقه ای منتشر شده توسط سونی، طراحی مفهومی یک کنسول بازی برای پلی استیشن را نشان می دهد که هیچ شباهتی با گیم پدهای سنتی ندارد. این ویدیو حاوی صحنه هایی از ابزارهای جاودانه مانند تلفن های شفاف، عینک های واقعیت افزوده شیک و یک پهپاد بدون پروانه است. بهتر است خودتان این ویدیوی جالب را ببینید.

چیزهای زیادی در این ویدیوی کوتاه مورد سوال قرار می گیرد، اما شاید جالب ترین آنها کنسول بازی آینده نگر باشد که شبیه حلقه ای از نور است. این کنترلر برخی از عناصر موجود در گیم پدهای فعلی را حفظ می کند، اما بخش میانی خالی و شفاف است.

چشم انداز سونی برای آینده فناوری

در همین ویدیو یک صفحه منحنی در جلوی کنسول آویزان دیده می شود که صحنه هایی از بازی را به صورت سه بعدی نمایش می دهد. اگرچه بیشتر ویدیوها فانتزی CG هستند، سونی می‌گوید ممکن است نگاهی اجمالی به آینده بازی‌ها نیز داشته باشد.

این ویدئو با عبارت “واقعیت های بی نهایت ایجاد کنید” به پایان می رسد، که احتمالاً نشان می دهد که سونی آینده ای را تصور می کند که در آن دنیای واقعی و مجازی بیش از هر زمان دیگری در هم تنیده شده اند.

این ویدیو دیدگاه سونی را برای آینده سرگرمی های دیجیتال منعکس می کند که می تواند نشانه ای از جاه طلبی های این شرکت برای آینده باشد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/console-game/50959-sony-futuristic-playstation-controller-concept-video

  بررسی Samsung Galaxy Watch6 و Watch6 Classic: هنوز هم بهترین ساعت هوشمند اندرویدی؟