آیپد ایر 12.9 اینچی بعدی می تواند دارای نمایشگر مینی ال ای دی باشد


آیپد ایر 12.9 اینچی بعدی می تواند دارای یک نمایشگر مینی ال ای دی باشد

اپل آیپد ایر 12.9 اینچی آینده می تواند دارای نمایشگر مینی ال ای دی باشد.  آیپد ایر 10.9 اینچی فعلی دارای صفحه نمایش LCD است.

به نظر می رسد که آیپدهای اپل پیشرفت های قابل توجهی در صفحه نمایش خواهند داشت. انتظار می‌رود اپل برای مدل‌های بعدی آی‌پد پرو به OLED روی بیاورد. و در مورد آیپد ایر 12.9 اینچی، شایعات حاکی از آن است که می تواند تبدیل شود یک صفحه نمایش LED کوچک تا آن را از مدل کوچکتر 10.9 اینچی متمایز کند.

این شایعه از سوی راس یانگ از مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC) منتشر شده است که معتقد است آیپد ایر 12.9 اینچی دارای نمایشگر مینی ال ای دی مشابه آیپد پرو 12.9 اینچی فعلی خواهد بود.

صفحه نمایش mini-LED یک ویژگی انحصاری برای مدل بزرگتر iPad Pro است و راس فکر می کند که حرکت به LED mini-LED برای iPad Air 12.9 اینچی این کار را انجام می دهد. به اپل کمک کنید تا از منابع باقی مانده استفاده کند از پانل

در مقایسه با پنل‌های LCD در مدل‌های فعلی و قبلی iPad Air، پنل mini-LED رنگ‌های زنده‌تر، نسبت کنتراست افزایش یافته و محدوده دینامیکی بیشتر را ارائه می‌دهد. اما بدون ایراد نیست و گلدهی می تواند مشکل ساز باشد تحت شرایط خاص

طبق آخرین شایعات، اپل احتمالاً در هفته 6 می، مدل های جدید OLED iPad Pro و iPad Air را معرفی خواهد کرد. ما فکر می کنیم آیپد ایر 12.9 اینچی با نمایشگر مینی ال ای دی در صورتی که اپل بتواند قیمت مناسبی برای آن قیمت گذاری کند، می تواند یک موفقیت فوری برای مصرف کنندگان باشد.

  PSA: گوگل امنیت کاربران iOS و اندروید را بهبود می بخشد

منبع: @DSCCross از طريق 9to5Mac

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-rumoured-apple-129-inch-ipad-air-have-mini-led-display