اتصال گوشی Xiaomi 14 Ultra به شبکه 5.5G امکان پذیر شده است. دستیابی به سرعت دانلود بیش از 5 گیگابیت در ثانیه


شیائومی ساعاتی پیش آپدیت جدیدی را برای این گوشی منتشر کرد 14 فوق العاده و این ارتباط را با شبکه ها پخش کنید 5.5 گرم از طریق آن امکان پذیر می شود. اکنون مطالعات نشان می دهد که با استفاده از این شبکه ارتباطی جدید می توان به سرعت دانلود بسیار خوبی دست یافت. سرعت در تست های اخیر از 5 گیگابیت بر ثانیه فراتر رفته است.

فن اوری ارتباطات 5.5 گرم که اخیراً با انتشار یک آپدیت برای گوشی های هوشمند نسبت به فناوری نسل قبلی خود امکان استفاده از آن فراهم شده است. 5G امکانات و قابلیت های بهتری دارد. از جمله مهم ترین قابلیت های این شبکه ارتباطی می توان به سرعت دانلود بیشتر، زمان تاخیر کمتر و همچنین قابلیت اتصال به بسیاری از دستگاه های جدید اشاره کرد. شیائومی اخیرا آپدیت 14 Ultra را منتشر کرده است که به کاربران امکان دسترسی به این شبکه جدید را می دهد.

Xiaomi-14-Ultra-5.jpg

مطابق با گیزموچینا، برای به روز رسانی 1.0.9.0 Omacnxm این برای سیستم عامل جدید است HyperOS این فناوری در گوشی های Xiaomi 14 Ultra راه اندازی شده است 5.5 گرم آن را در دسترس کاربران خود قرار می دهد. این به روز رسانی تقریباً 527 گیگابایت حجم دارد و هم اکنون می توان آن را دانلود و بر روی این دستگاه ها نصب کرد. شیائومی اعلام کرده است که این به روز رسانی به کاربران امکان می دهد تا با ۱۴ Ultra به سرعت دانلود بیش از ۵ گیگابیت بر ثانیه دست یابند.

طبق تصاویر منتشر شده توسط شیائومی، این کار با استفاده از فناوری ارتباطات قابل انجام است 5.5 گرم در 14 Ultra سرعت دانلود به حدود 5132 مگابیت بر ثانیه رسید که در نوع خود بسیار جذاب و عالی به نظر می رسد. البته روی کاغذ حداکثر سرعت دانلود اطلاعات در این شبکه بسیار بیشتر از این اعداد است. اساسا تکنولوژی 5.5 گرم با عنوان 5G-A همچنین مشخص است که از نظر تئوری برای رسیدن به سرعت دانلود 10 گیگابیت بر ثانیه و همچنین سرعت آپلود 1 گیگابیت بر ثانیه طراحی شده است. یکی دیگر از مزایای مهم این فناوری زمان تاخیر کم چند میلی ثانیه است.

  تمامی تصاویر و مشخصات نهایی سری گلکسی اس 24 را منتشر می کنیم

Xiaomi-14-Ultra-52.jpg

دولت چین قصد دارد تا پایان سال یک شبکه ایجاد کند 5.5 گرم در بیش از 300 شهر راه اندازی می شود. کشور از شبکه انتظار دارد 5.5 گرم تا سال 2025 حدود 20 میلیون کاربر خواهد داشت. یکی از مهمترین کاربردهای این شبکه در چین گسترش شبکه است اینترنت اشیا یا اینترنت اشیا. این شبکه اجازه می دهد تا بیش از 100 میلیارد دستگاه مختلف به یکدیگر متصل شوند. ظرفیت شبکه در فناوری 5.5 گرم چیزی حدود 10 برابر تکنولوژی بیشتر 5G او هست.

شرکت های زیادی به منظور همکاری با دولت چین گوشی های خود را به این فناوری ارتباطی مجهز کرده اند. Xiaomi 14 Ultra یکی از اولین محصولاتی است که اکنون می تواند به شبکه متصل شود 5.5 گرم انتظار می رود این شرکت در روزهای آینده تماس بگیرد OPPO همچنین این ویژگی گوشی به دنبال X7 باشید خودتان را اضافه کنید بررسی ها نشان می دهد که برخی از مودم های مورد استفاده در تراشه های پرچمدار مانند اسنپدراگون 8 نسل سوم و مدیاتک ابعاد 9300 آنها می توانند از طریق به روز رسانی نرم افزار به شبکه های پرسرعت ارتقا پیدا کنند 5.5 گرم با توجه به این موضوع، پیش بینی می شود در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد کاربران این شبکه ارتباطی باشیم.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50471-xiaomi-14-ultra-5gbps-5-5g-update