ارسال پیامک از طریق تماس ماهواره ای در iOS 18

ارسال پیامک از طریق تماس ماهواره ای در iOS 18

یکی از محورهای اصلی تغییرات سیستم عامل اداره کنترل داخلی در نسخه جدید ویژگی های مربوط به بخش iMessage برخی از ویژگی های مورد انتظار بالاخره آشکار شدند. کاربران سیستم عامل iOS 18 اکنون آنها می توانند از ارتباطات ماهواره ای برای ارسال پیام استفاده کنند.

به لطف این ویژگی جدید، افرادی که خارج از شبکه آنتن های ارتباطی هستند، اکنون می توانند با افراد دیگر حتی در صورت عدم اتصال به اینترنت ارتباط برقرار کنند. این ویژگی قرار است در گوشی های آیفون 14 به بعد سازگار با این سیستم عامل وجود داشته باشدiOS 18 به روز شد تا در دسترس باشد.

اتصال آیفون از طریق ماهواره

امکان ارسال پیام از طریق ماهواره یکی از مهمترین امکانات است iMessage سرانجام اپل این خبر را در رویداد سالانه توسعه دهندگان خود اعلام کرد. علاوه بر این، کاربران به زودی می توانند پیام ها را برنامه ریزی کنند.

علاوه بر این، ویژگی های سفارشی سازی جدید برای کاربران سیستم پیام کوتاه iOS 18 مشروط بر اینکه بتوان جلوه های پیام جدیدی ایجاد کرد. اپل همچنین فرمت جدیدی را برای متن های پررنگ، زیر خط دار یا ایتالیک معرفی می کند..

یکی دیگر از جذابیت های نسخه جدید سیستم عامل آیفون پشتیبانی از آن است RCS مدت هاست که به چالش بین گوگل و اپل تبدیل شده است. این جایگزین استاندارد جدید می شود پیام کوتاه به عنوان پروتکل ارتباطی پیش فرض بین دستگاه های اندروید و اداره کنترل داخلی خواهد بود.

این اقدام پس از سال‌ها تمسخر، تحقیر و در نهایت برخی بررسی‌های نظارتی در اتحادیه اروپا صورت می‌گیرد و به تقویت ارتباط و همگام‌سازی بین اندروید و iOS کمک می‌کند. با این حال، متاسفانه، چیزی بیش از این ویژگی وجود دارد iOS 18 نمی دانیم حضور خواهد داشت یا خیر.

  Versuni با سری Philips Home Safety 5000 وارد امنیت خانه می شود

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/os/51193-ios-18-introduces-satellite-capabilities-in-imessage