از آسگارد تا توکیو، Marvel Rivals به شما اجازه می‌دهد تا با قهرمانان و شروران مورد علاقه مارول روبرو شوید.


از آسگارد تا توکیو، Marvel Rivals به شما اجازه می‌دهد تا با قهرمانان و شروران مورد علاقه مارول روبرو شوید.

به سختی دو هفته از معرفی بازی 1943: Rise of Hydra می گذرد، اما Marvel Games در حال حاضر بازی دیگری را معرفی می کند. این بار، این رقبای مارولیک بازی تیراندازی قهرمان چند نفره که توسط NetEase ساخته شده است.

این رایگان برای بازی بازی PC یک تیرانداز قهرمان چند نفره 6v6 است که در دنیای مارول اتفاق می‌افتد و بازیکنان می‌توانند بیش از دوازده شخصیت ابرقهرمانی از عناوین مارول مانند انتقام‌جویان، مردان ایکس، نگهبانان و غیره را تصاحب کنند.

16 کاراکتر در زمان راه اندازی در دسترس خواهد بود، از جمله Black Panther، Doctor Strange، Namor، Storm، Magneto و غیره. این بازی همچنین دارای مکان های نمادین از Asgard تا توکیو از Marvel 2099 خواهد بود. مکان ها همچنین حاوی عناصر تخریب پذیر خواهند بود.

(منبع تصویر: مارول)

در نگاه اول، Marvel Rivals ترکیبی از Valorant و Overwatch 2 به نظر می رسد، اما پیچ و تاب منحصر به فردی را به مکانیک رزمی خود اضافه کرده است. با مهارت های تیمی، بازیکنان می توانند از هم افزایی شخصیت های مختلف برای ایجاد ابرقدرت هایی استفاده کنند که مزایای تاکتیکی را فراهم می کند. از استفاده از انرژی گامای هالک برای شارژ زره مرد آهنی و وارد ، صدمات قابل توجه، تا همکاری با Groot و Rocket Raccoon برای یک تگرگ از گلوله‌ها، طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های قابل بازی در سراسر دنیای مارول وجود دارد که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را برای بازی انتخاب کنند. و ترکیب های مخرب ایجاد کنید. با.

  مایکروسافت سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ تاپ 6 را راه اندازی کرد اما فقط شرکت ها می توانند آنها را خریداری کنند

پس از عرضه، بازی از طریق به‌روزرسانی‌های فصلی، معرفی شخصیت‌های جدید، نقشه‌های جدید و امکانات استراتژیک جدید برای کاوش بازیکنان، پشتیبانی مداوم دریافت می‌کند.

اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار مشخص نشده است، اما یک تست بازی آلفا وجود خواهد داشت. که اردیبهشت ماه آینده آغاز می شود. می توانید در آزمون پخش ثبت نام کنید اینجا.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-marvel-rivals-multiplayer-shooter-game-overwatch-trailer-playtest