استارت‌آپ محلی k-ID سرمایه‌گذاری 61 میلیون دلاری را برای گسترش فناوری که از گیمرهای جوان در برابر آسیب‌های آنلاین محافظت می‌کند تضمین کرده است.

استارت‌آپ محلی k-ID سرمایه‌گذاری 61 میلیون دلاری را برای گسترش فناوری که از گیمرهای جوان در برابر آسیب‌های آنلاین محافظت می‌کند تضمین کرده است.

یک استارت آپ محلی به نام k-ID سرمایه گذاری 61 میلیون دلاری را برای گسترش فناوری که از گیمرهای جوان در برابر آسیب های آنلاین محافظت می کند، تضمین کرده است.

(منبع تصویر: k-ID)

استارت‌آپ K-ID سنگاپور که ابزارهایی را برای کمک به ناشران بازی و والدین در محافظت از کودکان و نوجوانان در برابر آسیب‌های آنلاین ارائه می‌کند، هفته گذشته ۴۵ میلیون دلار آمریکا (۶۱ میلیون دلار سنگاپور) بودجه سرمایه‌گذاری خطرپذیر را تعطیل کرد.

آخرین دور تامین مالی، به رهبری شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر آمریکایی Andreessen Horowitz و Lightspeed Venture Partners، هشت ماه پس از سرمایه‌گذاری اولیه 5 میلیون دلاری توسط شتاب‌دهنده بازی a16z Speedrun Andreessen Horowitz و شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر آمریکایی Konvoy و Tirta در اواخر سال 2023 انجام شد.

k-ID نرم‌افزاری را توسعه داده است که گفته می‌شود اولین در نوع خود است که کنترل‌های والدین و فرآیندهای راستی‌آزمایی را فراهم می‌کند که با مقررات مختلف بدون توجه به جایی که بازیکنان در آن قرار دارند مطابقت دارد.

والدین می‌توانند تجربه آنلاین را متناسب با بلوغ دیجیتالی فرزندانشان با قابلیت تنظیم دسترسی به ویژگی‌هایی مانند چت، پیام‌های خصوصی و خریدهای درون‌برنامه پیکربندی کنند. فناوری k-ID به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که بفهمند چه زمانی آگهی‌های قمار، فیلم‌های دارای رتبه‌بندی بزرگسالان یا سایر محتوای دارای رتبه R نباید طبق مقررات محلی برای کودک ارسال شوند.

در برخی از حوزه‌های قضایی، ناشران بازی همچنین می‌توانند سن هر کاربر را در برابر شناسه‌های دولتی که گامی کلیدی در مبارزه با آسیب‌های آنلاین است، تأیید کنند.

کایران دونوان، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل k-ID، گفت: ناشران بازی در طول 10 سال گذشته با پیچیدگی زیادی در حفاظت از گیمرهای جوان دست و پنجه نرم کرده‌اند، و بلافاصله از صنعت تشخیص داده شده است که این مشکل باید برطرف شود. حل کرد.

  کوالکام چیپست های صوتی S5 و S3 Gen 3 را عرضه می کند

آقای دونوان همچنین تحت تأثیر آسیب های روحی دوران کودکی خود است که شامل سوء استفاده ، و نقش او به عنوان پدر دو فرزند در حفاظت از امنیت آنلاین جوانان است.

در سال 2022، او به عنوان یک قربانی-بازمانده در یک محاکمه آزار ، کودکان در استرالیا شهادت داد، تجربه ای که به مدت 20 سال داشت و به دلیل ماهیت آسیب زا ترجیح می داد به آن بازنگردد.

وی افزود: با افزایش فشار بر اپراتورهای پلتفرم، از جمله تجارت الکترونیک و بازی، برای شناسایی دارندگان حساب خود و تشویق تعاملات آنلاین مسئولانه در میان آسیب هایی مانند ترولینگ، زورگویی سایبری، اغوا و کلاهبرداری مخرب، نیاز فوری به اقداماتی برای محافظت از کودکان وجود دارد. زندگی آنها با چشم انداز دیجیتال پیوند خورده است.

k-ID می‌گوید که چندین ناشر بزرگ بازی به مشتریانش پیوسته‌اند، اما از افشای هویت آنها خودداری کرده‌اند.

انتظار می‌رود k-ID در ماه آگوست منتشر شود و از چندین عنوان در پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ، استیم، ایکس‌باکس و فروشگاه اپیک گیمز پشتیبانی کند.

جدیدترین تزریق بودجه به k-ID کمک می کند تا برنامه های انطباق خود را توسعه دهد و آنها را به پلتفرم های بازی آنلاین بیشتری عرضه کند.

k-ID برای جمع‌آوری دسترسی کاربران به سایت‌های بازی به یک پایگاه داده کامپایل‌شده دستی متکی است. آقای دونوان گفت که این پایگاه داده شامل رویه‌های تأیید هویت از قبل موجود است که در سطح جهانی متفاوت است، کسب رضایت والدین و مطابقت قانونی با مقرراتی که کودکان برای دسترسی به برخی ویژگی‌ها و عملکردهای درون بازی به آن نیاز دارند.

  ایسوس برنامه تجارت لپ تاپ خود را مجدداً راه اندازی کرد و اکنون لپ تاپ های همه برندها را می پذیرد

این سیستم استانداردها و مقررات مختلف انطباق را به طور روزانه به روز می کند تا توسعه دهندگان بتوانند هنگام طراحی بازی های خود حرکت کنند و کاربران بتوانند در نهایت به ویژگی های مناسب سن دسترسی پیدا کنند.

موتور k-ID سن، موقعیت مکانی و ورودهای قبلی کاربران (به عنوان مثال، Google، Xbox، Apple) را می خواند تا لاگین هر کودک، مراحل تأیید هویت، و ویژگی های پلتفرمی را که می توانند به آنها دسترسی داشته باشند، بسته به حوزه قضایی و شرایط والدین پیکربندی کند. به. شما آن را برای آنها مناسب می بینید.

والدین می‌توانند تجربه بازی را برای فرزندان خود سفارشی کنند، مانند غیرفعال ، عملکردهای چت جهانی و ویژگی‌های قمار آنلاین، زیرا این ویژگی‌ها را می‌توان حذف کرد، بنابراین آنها فقط برای سنشان دسترسی پیدا می‌کنند.

آقای وو گفت: “کودکان همیشه توانایی بازی و کاوش را به امنیت خود ترجیح می دهند و این با ایمنی آنها برای دسترسی در تضاد است.”

آقای دونوان گفت: «توازن در معرفی فناوری‌های ایمن‌تر و در عین حال مراقب باشید که دسترسی کودکان به جوامعی را که در حال حاضر آنلاین از آن لذت می‌برند محدود نکنید، چالشی است، زیرا آنها اکنون هویت و جوامع بیشتری را به صورت آنلاین و از سنین پایین‌تر می‌سازند.» بیشتر از همیشه.”

این استارتاپ همچنین قصد دارد به مشکل دیگری که توسعه دهندگان و ناشران بازی با آن مواجه هستند رسیدگی کند: پیچیدگی پیروی از قوانین نظارتی. قوانین در کشورهای مختلف برای تنظیم ویژگی هایی که کودکان می توانند به آنها دسترسی داشته باشند متفاوت است.

  دستاورد جدید مهندسان ژاپنی برای کارکنان خواب آلود!

به عنوان مثال، در 4 ژوئن، اسپانیا لایحه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن کودکان خردسال از دسترسی به لوت‌باکس‌ها در بازی‌های ویدیویی منع می‌شوند و در استرالیا، از سال 2023، بازی‌های حاوی لوت‌باکس باید برای افراد زیر 15 سال نامناسب طبقه‌بندی شوند، در حالی که بازی‌های با لوت باکس های شبیه سازی شده قمار را به کاربران 18 ساله و بالاتر محدود می کند.

وو گفت که با k-ID، سازندگان و ناشران بازی می‌توانند به جای مدیریت انطباق، روی صرف دارایی‌ها و منابع خود برای ساخت بازی‌ها تمرکز کنند.

این استارت آپ اولین عنوان اعلام شده خود را به نام Gorilla Tag – یک بازی واقعیت مجازی که توسط Another Axiom ساخته شده است – در 25 ژوئن رونمایی خواهد کرد.

دانوان گفت: «ما خواهان تغییر پارادایم پیرامون پاپ‌آپ «تأیید می‌کنم بیش از 13 سال هستم» هستیم که بسیار بزرگ است، زیرا کل اینترنت 30 سال است که بر آن متکی بوده است.

k-ID توسط مدیران سابق شرکت های فناوری بزرگ Meta، Tencent، Google، Take-Two و شرکت انتشارات بازی Electronic Arts تاسیس شد.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-k-id-secures-61m-investment-expand-parental-control-tech-young-gamers