اسکن کف دست برای پرداخت می تواند روزی در سنگاپور به واقعیت تبدیل شود


اسکن کف دست خود برای پرداخت می تواند به زودی در سنگاپور به واقعیت تبدیل شود

پایانه پرداخت پالم در مرکز نوآوری ویزا در سنگاپور.

به یاد دارید زمانی که ما از توانایی اسکن چهره شما و انجام پرداخت شگفت زده شدیم؟ این داستان مربوط به سال 2015 است و در حالی که پرداخت های صورت هنوز به راحتی در سنگاپور در دسترس نیست، ممکن است در آینده نزدیک شاهد تغییر از طریق پرداخت های کف دست باشیم.

پایانه پرداخت پالم در مرکز نوآوری ویزا در سنگاپور.

در طول بازگشایی بزرگ مرکز نوآوری ویزا در سنگاپور، ما توانستیم از فضایی که ویزا استفاده می‌کند بازدید کنیم تا به مشتریان سازمانی اجازه دهیم با فن‌آوران ویزا تعامل داشته باشند تا راه‌حل‌هایی را برای فضای پرداخت دیجیتال الهام بخشند. در حالی که بیشتر نمایشگاه‌ها متمرکز بر B2B بودند، پایانه پرداخت دستی توجه ما را به خود جلب کرد.

در حالی که پرداخت‌های بیومتریک در کشورهای دیگر مانند چین، جایی که پرداخت‌های تشخیص چهره حداقل پنج سال است رایج است، بسیار متداول است، عرضه آن‌ها در سنگاپور کند بوده است، تنها تعداد انگشت شماری از فروشگاه‌های رفاه بدون سرنشین و دیگران از پرداخت‌های تشخیص چهره استفاده می‌کنند.

منبع: آمازون

با وجود این، واضح است که پرداخت های بیومتریک راه رو به جلو هستند، هم به دلایل راحتی و هم به دلایل امنیتی. آمازون یکی از بازیگران اصلی است که فناوری پرداخت تشخیص کف دست خود را به بیش از 500 فروشگاه Whole Foods در ایالات متحده اضافه کرده است و Tencent را فعال کرده است. پرداخت تشخیص کف دست در WeChat Pay بنابراین مسافران می توانند کف دست خود را برای پرداخت هزینه سواری در خط اکسپرس فرودگاه داکسینگ پکن اسکن کنند.

  ویژگی های متمایز کیس گیمینگ MSI MPG GUNGNIR 300R را به شما معرفی می کنیم. انتخابی ویژه برای بازیکنان خوش سلیقه

کونال چاترجی، رئیس بخش نوآوری ویزا آسیا پاسیفیک، گفت: «آینده پرداخت‌های بیومتریک روشن است و آماده است تا تجربه خرده‌فروشی را متحول کند. بیومتریک این پتانسیل را دارد که خرده‌فروشان را قادر می‌سازد تا تجربه خرید شخصی‌تر و ایمن‌تری را ارائه دهند. فرآیند پرداخت با استفاده از اثر انگشت و تشخیص چهره، کاهش زمان انتظار و بی نیازی از روش‌های پرداخت سنتی. این نه تنها تجربه مشتری را بهبود می بخشد، بلکه کارایی را نیز افزایش می دهد. علاوه بر این، بیومتریک با اطمینان از اینکه فقط پرسنل مجاز می توانند به اطلاعات حساس دسترسی داشته باشند، امنیت را بهبود می بخشد. “

به الگوی رگ در پایین سمت چپ صفحه توجه کنید.

پرداخت‌های تشخیص کف دست نیز ایمن‌تر از اسکن صورت در نظر گرفته می‌شوند زیرا دقیق‌تر از اسکن صورت یا اثر انگشت هستند زیرا داده‌ها تحت تأثیر سطح پوست یا ساختار زیرین قرار نمی‌گیرند، که ممکن است به دلیل سن یا آسیب تغییر کند. اسکن کف دست با تابش نور مادون قرمز بر روی کف دست کار می کند تا یک الگوی ورید ایجاد کند که تکرار یا جعل آن دشوار است.

با این حال، این فناوری هنوز نسبتاً نوپا است و احتمالاً تا مدتی شاهد تبدیل شدن آن به بازار انبوه نخواهیم بود. آقای چاترجی خاطرنشان کرد که پیش‌بینی زمان‌بندی پذیرش پرداخت‌های بیومتریک «به دلیل عوامل مختلفی مانند پیشرفت‌های فناوری، تأیید مقررات و پذیرش مصرف‌کننده، که می‌تواند از بازاری به بازار دیگر متفاوت باشد، دشوار است». با این حال، سرعت فعلی ادغام و پذیرش فناوری‌های جدید که نتایجی که می‌بینیم بسیار دلگرم‌کننده است و انتظار داریم پرداخت‌های بیومتریک در دهه آینده گسترده‌تر شود. »

  Casetify با Doraemon همکاری می کند و جذابیت های خوش شانسی و محافظت از AirPods را به ارمغان می آورد

با پرداخت تشخیص چهره شروع به اجرا در بخش های خاصی در سنگاپورما واقعا امیدواریم که پرداخت های تشخیص کف دست برای دسترسی و پرداخت های مبتنی بر بیومتریک ایمن تر اجرا شود.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-scanning-your-palm-to-pay-biometrics-future-cashless-payment-singapore