اس ام اس 4 تومن بیشتر میشه


طبق جداول بودجه سال 1403 کشور هزینه ارسال پیامک افزایش یافته است. این افزایش به طور رسمی در جداول بودجه مشخص شده و برای کاربران اپراتورها اعمال می شود.

برای گزارش دادن ایسناطبق جداول بودجه، قیمت هر پیامک ۴ تومان (معادل ۴۰ ریال) افزایش یافت که یک تومان آن به طرح جوانان جمعیت اختصاص دارد. در لایحه قانون بودجه سال 1403 ارسال پیامک 800 میلیارد تومان درآمد برای دولت پیش بینی شده است.

ارسال پیامک 4 تومان هزینه دارد/ پیش بینی درآمد دولت 800 میلیارد تومان از این کار است.

این جداول سایر درآمدهای دولت از اقلام مرتبط با فناوری اطلاعات را مشخص می کند. از جمله این منابع می توان به درآمدهای حاصل از مالکیت دولتی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل حق الامتیاز شبکه و جریمه عدم انجام تعهدات اشاره کرد که به ترتیب بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان و 500 میلیون تومان است. به عبارت دیگر، دولت حتی در قبال جریمه عدم انجام تعهدات نیز انتظار درآمد داشت.

بودجه 1403

دولت پیش بینی کرد امسال از محل ورودی گوشی های بالای 600 دلار به درآمد 2040 میلیارد تومانی دست یابد. این میزان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که برای امسال، ورودی گوشی های بیش از 600 دلار در رویه تجاری 15 درصد و در سایر رویه ها 30 درصد تعیین شده است.

بودجه امسال وزارت ارتباطات 190 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/50427-sms-cost-1403

  کو پیش بینی می کند که تا 80000 دستگاه از هدست ویژن پرو در زمان عرضه در دسترس خواهد بود و احتمالاً فروخته خواهد شد.