اطلاعات زنده در مورد نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8s در تست Geekbench فاش شد


به تازگی اطلاعات جدیدی از نسل سوم چیپست اسنپدراگون 8s در تست Geekbench منتشر شده است. چیپست جدید کوالکام را می توان نسخه محدود چیپست 3G Snapdragon 8 دانست که احتمالا در روزهای آینده به عنوان قلب تپنده بسیاری از گوشی های میان رده معرفی خواهد شد. جزئیات بیشتر در مورد نتایج بنچمارک این پردازنده را در ادامه این مقاله از شهر سخت افزار بخوانید.

نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8 یکی از بهترین تراشه های موجود در گوشی های پرچمدار است. البته اخیراً شایعه شده است که نسخه محدود این پردازنده پرچمدار قدرتمند در دست توسعه است. این تراشه جدید نسل سوم اسنپدراگون 8s نام دارد و اخیرا در تست Geekbench ظاهر شده است.

نتایج تست تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8s

نتایج تست تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8s

طبق آگهی com. notebookcheck عملکرد پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 8s نصف تراشه پرچمدار است و به نظر می رسد که برای اولین بار در گوشی ریلمی استفاده خواهد شد. بر اساس اطلاعات Geekbench، تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8s نتوانست در سطح برادر بزرگتر خود عمل کند و نیمی از عملکرد این تراشه پیشرو را ارائه کرد.

همانطور که می دانید تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8 در تست های تک هسته ای 2329 امتیاز و در تست های چند هسته ای 7501 امتیاز کسب کرد، بنابراین به نظر می رسد این اعداد برای تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8s به 1512 امتیاز در تست های تک هسته ای کاهش یابد. . در تست های چند هسته ای 3799 امتیاز کسب کرد.

البته ممکن است با نمونه اولیه این تراشه روبرو باشیم و در نتیجه نتایج نهایی آن در آینده بهتر شود. همچنین، به نظر می رسد این پردازنده از پردازنده گرافیکی Adreno 735 به جای پردازنده گرافیکی Adreno 750 موجود در تراشه پرچمدار استفاده می کند.

  Gemini 1.5 AI امتحان شما را با حضور در کلاس حدس می زند!

علاوه بر این، هسته‌های نسل سوم اسنپدراگون 8 به کمتر از 3.01 گیگاهرتز محدود شده‌اند و به جای 1+5+2 از پیکربندی 1+3+4 استفاده می‌کنند. نکته دیگر قیمت این تراشه است و باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم قیمت گوشی مرموز Realme در مقایسه با سایر دستگاه های با مشخصات مشابه در بازار چقدر خواهد بود؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/cpus/49693-snapdragon-8s-gen-3-makes-tepid-geekbench