اعلان جنگ توسط سازندگان دوربین به فناوری DeepFake


با افزایش ناگهانی استفاده از فناوری دیپ فیک در فضای مجازی و سوء استفاده برخی از افراد از این فناوری قدرتمند، تولیدکنندگان دوربین از جمله… سونی، Canon و نیکون تصمیم گرفت امضای دیجیتال را به محصولات خود اضافه کند.

کام دیپ فیکDeepFake) یک فناوری نوظهور مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند عکس ها و فیلم های جعلی اما بسیار واقعی تولید کند. این فناوری به کاربر این امکان را می‌دهد تا تصویری از صورت یک فرد را به طور قابل قبولی بر روی بدن شخص دیگری قرار دهد و چیزی را که به آن تقلبی عمیق می‌گویند، انجام دهد.

مقابله با تکنولوژی عمیق جعلی

اکنون که مسائل و مشکلات پیرامون این فناوری به میزان قابل توجهی افزایش یافته و شاهد استفاده نادرست از فناوری دیپ فیک توسط افراد سودجو هستیم، سازندگان دوربین تصمیم گرفته اند. DeepFake تقابل

اصالت آثار ضبط شده با دوربین های جدید قابل بررسی است

غول های دوربین از جمله نیکون، سونی و کانن در تلاش هستند تا راه حل هایی برای این مشکل بیابند و قابلیت امضای دیجیتال را به دوربین های خود اضافه کنند تا در نهایت بتوان منشاء و یکپارچگی تصاویر را اثبات کرد.

این امضاهای دیجیتال حاوی اطلاعاتی مانند تاریخ، زمان، مکان و مشخصات عکاس هستند و در برابر هرگونه دستکاری احتمالی مقاوم خواهند بود.

افزودن چنین ویژگی هایی به دوربین ها باعث می شود که عکاسان و سایر هنرمندان به اعتبار صحت کار خود اطمینان کامل داشته باشند.

مقابله با تکنولوژی عمیق جعلی

نیکون قصد دارد این ویژگی ها را به اکثر دوربین های آینده خود اضافه کند، در حالی که سونی و… Canon این قابلیت با همکاری یکدیگر در دوربین ها موجود است SLR بدون شغل، آن را در دسترس همه قرار می دهند.

  Indiana Jones and the Great Circle برای PC و Xbox نزدیک شما می آید

برای این منظور، سه غول دوربین بر روی یک استاندارد جهانی برای امضای دیجیتال به توافق رسیدند، استانداردی که محصولات آنها را با استفاده از یک ابزار مبتنی بر وب به نام شناسایی می کند. تایید می کند تطبیق می دهد

این ابزار که توسط ائتلافی از سازمان‌های خبری جهانی، شرکت‌های فناوری و تولیدکنندگان دوربین راه‌اندازی شده است، به هر کسی اجازه می‌دهد تا صحت یک تصویر را به صورت رایگان تأیید کند.

مقابله با تکنولوژی عمیق جعلی

در مرحله بعد، اگر تصویر حاوی امضای دیجیتال باشد، تایید می کند اطلاعات مربوطه را نمایش می دهد. در صورتی که هوش مصنوعی به کمک فناوری تصویر جدیدی خلق می کند DeepFake ایجاد یا تغییر، تایید می کند مثل یک شغل بدون اعتبار محتواست مارکس

برای گزارش دادن com.interestengineeringنیاز به چنین فناوری در زمینه تصاویر بسیار مهم است، زیرا DeepFakeدر سال گذشته تصاویری از چهره‌های برجسته مانند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر ژاپن، در فضای مجازی منتشر شد و سؤالاتی را در مورد صحت محتوای آنلاین ایجاد کرد.

علاوه بر محققان دانشگاه تسینگهوا چین فناوری هوش مصنوعی مولد جدیدی به نام مدل اجماع پنهان (Hidden Consensus Model) توسعه داده است.مدل سازگاری نهفته) که می تواند حدود 700000 تصویر بسیار واقعی در روز تولید کند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/48966-fighting-deepfakes-with-new-technology