افشای اولین اطلاعات در مورد گوشی های تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold FE و Z Flip FE. تراشه نسل دوم اسنپدراگون 7s و 16 گیگابایت رم


به تازگی اولین اطلاعات در مورد گوشی های تاشو Fan Edition به بیرون درز کرده است. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در حال توسعه گوشی های تاشو مقرون به صرفه خود است تا مخاطبان بیشتری را پوشش دهد. به نظر می رسد که نسل اول گوشی های گلکسی زد فولد FE و گلکسی زد فلیپ FE با تراشه نسل دوم اسنپدراگون 7s و حداکثر 16 گیگابایت رم به بازار عرضه شوند.

مطابق با com. gizmochina سامسونگ در حال توسعه گوشی های مقرون به صرفه ای مانند Galaxy Z Fold FE و Galaxy Z Flip FE است و مشخصات کلیدی این دستگاه های تاشو فاش شده است. اما به نظر می رسد سامسونگ در فاز اول تنها یکی از گوشی های تاشو ارزان قیمت خود را روانه بازار خواهد کرد.

هر دو گوشی گلکسی زد فولد FE و گلکسی زد فلیپ FE از نسل دوم اسنپدراگون 7s استفاده می کنند. این همان تراشه ای است که در Redmi Note 13 Pro استفاده شده است. علاوه بر این، Galaxy Fold FE احتمالاً با چیپست Exynos 2200 در برخی بازارها عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی های تاشو سامسونگ Fan Edition

مشخصات گوشی های تاشو سامسونگ Fan Edition

گفته می شود که Galaxy Z Fold FE دارای گزینه های رم 12 و 16 گیگابایتی است، در حالی که مدل Flip ممکن است با 8 و 12 گیگابایت رم عرضه شود. علاوه بر این، هر دو گوشی تاشو می توانند با حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی عرضه شوند.

به نظر می رسد که گلکسی Z Fold FE در حالت تا شدن دارای ابعاد 155.1 x 67.1 x 14.2-15.8 میلی متر است. ابعاد این دستگاه در هنگام باز شدن 155.1 x 130.1 x 6.3 میلی متر خواهد بود. از سوی دیگر، گلکسی زد فلیپ FE در حالت تا شدن دارای ابعاد 84.9 در 71.9 در 15.9 میلی‌متر و در حالت باز ، 165.2 در 71.9 در 6.9 میلی‌متر خواهد بود.

  این شما هستید و این هم مرورگر سامسونگ برای ویندوز (+لینک دانلود)

در این رابطه بخوانید:

– اولین اطلاعات در مورد گوشی تاشو Samsung Galaxy Z Fold 6 FE; وقتی کیفیت کمیت را قربانی می کند!

سامسونگ هنوز به طور رسمی وجود گوشی های تاشو مقرون به صرفه را تایید نکرده است. علاوه بر این، هیچ نشانه ای از زمان عرضه دستگاه های تاشو FE وجود ندارد. پیش از این اعلام شده بود که سامسونگ تصمیم دارد صفحه نمایش استفاده شده در گوشی های سری Flip و Fold را از نظر اندازه ارتقا دهد. بر همین اساس، در حال حاضر مشخص شده است که گلکسی زد فلیپ 6 دارای صفحه نمایش خارجی 3.9 اینچی خواهد بود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50294-samsung-galaxy-z-fold-fe-galaxy-z-flip-fe-specs-leak