ال جی قصد دارد یک هیولای 98 اینچی QNED را به نمایشگاه CES 2024 بیاورد


ال جی قصد دارد یک هیولای 98 اینچی QNED را به نمایشگاه CES 2024 بیاورد

منبع تصویر: ال جی

ال جی اعلام کرده است که از طیف جدیدی از این گوشی رونمایی خواهد کرد QNED و QNED Mini LED تلویزیون ها در طول نمایشگاه CES 2024. اندازه آنها بین صفحه نمایش های 43، 50، 55، 65، 75، 86 و 98 اینچی متفاوت است.

تلویزیون‌های QNED 2024 ال‌جی، از جمله مدل‌های QNED85 و QNED80، با طراحی شیک و پیچیده با نمایه‌ای باریک تنها 29 میلی‌متر، در هر فضایی ترکیب می‌شوند و جلوه‌ای عالی به خانه می‌بخشند. تلویزیون ها همچنین می توانند به دیوار نصب شوند و انعطاف پذیری بیشتری برای چیدمان مبلمان و لوازم خانگی فراهم کنند.

در داخل، صفحه نمایش های جدید دارای صفحه های جدید خواهند بود پردازنده هوش مصنوعی α8 در قلب آنها ال‌جی ادعا می‌کند که پردازنده جدید نسبت به نسل قبلی خود با افزایش 1.3 برابری در عملکرد هوش مصنوعی، افزایش 2.3 برابری در عملکرد گرافیکی و 1.6 برابری سرعت پردازش، عملکرد بهتری داشته است.

این تلویزیون ها دارای ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصویر و صدا هستند. این شامل Image AI Pro کیفیت تصویر نهایی را بر اساس یادگیری عمیق ارائه می دهد. این ویژگی همه کاره به طرز ماهرانه‌ای چهره‌ها، اشیا و پس‌زمینه‌های صحنه را متمایز می‌کند، بافت و جزئیات ظریف را غنی‌تر می‌کند تا تصاویر را با رئالیسم بی‌نظیر ارائه دهد. پویا تون Mapping Pro تصویر را به بلوک‌ها تقسیم می‌کند و هر کدام را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می‌کند تا تاریک‌ترین و روشن‌ترین مناطق را شناسایی کند، جزئیات را با بهینه‌سازی دقیق HDR برای ارائه کیفیت تصویر سه‌بعدی بهبود می‌بخشد. با جادوگر تصویر سفارشیکاربران به راحتی می توانند کیفیت تصویر را با انتخاب چند تصویر دلخواه از یک مجموعه مشخص که به طور هوشمند با استفاده از یادگیری عمیق پیکربندی شده اند، سفارشی کنند. AI Sound Pro تجربه صوتی را با صدای فراگیر مجازی 9.1.2 از بلندگوهای داخلی تلویزیون افزایش می دهد. برای یک سیستم صوتی یکپارچه، ارکستر WOW نوار صوتی ال‌جی و بلندگوهای تلویزیون را به خوبی ادغام می‌کند و تجربه صدای سه بعدی را ارائه می‌دهد.

  تجربه عملی: هدست واقعیت ترکیبی فضایی مبتنی بر اندروید Play For Dream

این شرکت افزود که LG QNED Mini LED TVs استفاده می کند تکنولوژی کم نور دقیق برای بهبود کاهش نور و کنترل دقیق نور پس زمینه، در حالی که تلویزیون های QNED ال جی از فناوری کاهش نور محلی برای کنتراست پر جنب و جوش و روشنایی استثنایی بهره می برند. با این حال، آنها تعداد مناطق کم نور را برای مدل های خاص نشان ندادند.

با این حال، این شرکت هیچ قیمت یا در دسترس بودن نمایشگرهای جدید QNED و QNED Mini LED را فاش نکرده است. این مقاله را با دریافت اطلاعات بیشتر به روز خواهیم کرد.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-lg-98-inch-qned-ces-2024