امکان کپی مستقیم متن از عکس های گوشی اندروید به کامپیوتر وجود دارد

امکان کپی مستقیم متن از عکس های گوشی اندروید به کامپیوتر وجود دارد

Phone Link نرم افزاری است که توسط مایکروسافت ارائه شده است که به شما امکان می دهد تلفن اندرویدی خود را روی رایانه شخصی ویندوزی خود همگام سازی و ارسال کنید. خبر خوب این است که با آپدیت جدید این نرم افزار می توانید متون عکس ها را در گوشی اندرویدی خود اسکن کرده و مستقیماً به کامپیوتر خود انتقال دهید.

مایکروسافت در آپدیت جدید برنامه Phone Link، قابلیت اسکن و استخراج متن از تصاویر گوشی های اندرویدی را اضافه کرد تا با کمک فناوری تشخیص نوری کاراکتر، کتاب یا متنی را اسکن کرده و متن آن را وارد رایانه خود کنید. .

استخراج متن از تصاویر در Phone Link ویندوز 11

عملکرد Phone Link که Link to Windows در سمت گوشی نامیده می‌شود، به تلفن‌های دارای اندروید 14 از برندهای خاص مانند سامسونگ، آنر، وان پلاس، ریلمی، اوپو و چند برند دیگر اجازه می‌دهد به رایانه متصل شوند تا برنامه‌های آن‌ها بتوانند روی آن کار کنند. کامپیوتر یک کاربر

gsmarena_001.jpg

اکنون با اضافه شدن عملکرد OCR، می توانید متن را از عکس های موجود در گالری گوشی خود استخراج کرده و مستقیماً در ویندوز 11 قرار دهید.

قابلیت استخراج متن در ویندوز 11 قابلیت جدیدی نیست و قبلاً با استفاده از ابزار Snipping در دسترس بود. اکنون به لطف آپدیت جدید، می توانید به راحتی متن صفحه کتاب، روزنامه، نوشته یا هر چیز دیگری را با یک تصویر در گوشی خود استخراج و استفاده کنید.

این ویژگی جدید در حال حاضر در پیش نمایش بیلد 22635.3646 (کانال بتا) موجود است اما در آینده برای همه کاربران ویندوز 11 در دسترس خواهد بود.

  بررسی ASUS ROG Strix Scar 16 (2024): یک مهارت غیر جالب

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/os/51002-phone-link-copy-text-android-photos