اولین تصاویر از گوگل پیکسل 8a ارزان قیمت را اینجا ببینید


با نزدیک شدن به رونمایی از گوگل پیکسل 8a، اطلاعات بیشتری از این گوشی مقرون به صرفه منتشر می شود. به تازگی اولین تصاویر از طراحی و رنگ بندی گوشی پیکسل 8a فاش شده است که در ادامه خبر شهر این دستگاه به آن می پردازیم.

همانطور که می دانید، حدود یک ماه تا تاریخ عرضه رسمی گوگل پیکسل 8a فاصله داریم. امروز اولین رندرهای رسمی این گوشی از طریق وب سایت فاش شد آدرس های اندرویدمنتشر شد که آن را در چهار رنگ نعنایی، چینی، ابسیدین و گل سرخ نشان می دهد. قبلا این رنگ ها را در سری پیکسل 8 دیده بودیم و به نظر می رسد گوگل نیز برای محصولات مقرون به صرفه خود به فکر همین ترکیب رنگی بوده است.

Pixel 8a مقرون به صرفه شبیه به Google Pixel 8 و Pixel 8 Pro است که تفاوت اصلی آن در طراحی قاب منحنی است که در این تصاویر مشاهده می کنید. از نظر مشخصات، ظاهراً این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با نرخ رفرش 90 هرتز خواهد بود (اگرچه برخی شایعات ادعا کرده اند که نمایشگر آن 120 هرتز خواهد بود).

گوشی پیکسل 8a

همچنین قرار است چیپست Tensor G3 داشته باشد و از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه شود. در پشت گوشی یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی وجود دارد که تنظیمات دوربین دوگانه Pixel 8a را تشکیل می‌دهد. اگرچه ممکن است کیفیت دوربین این گوشی به خوبی گوشی های مطرح بازار نباشد، اما می توانید مطمئن باشید که عکس های گرفته شده با این گوشی بهتر از اکثر گوشی های میان رده دیگر خواهند بود.

  درایوهای آخر هفته: هیوندای کونا الکتریک – یک خودروی الکتریکی ابتدایی

همانطور که در رندرها مشاهده می کنید، Pixel 8a بسیار گردتر از سایر گوشی های خانواده پیکسل به نظر می رسد، که لزوما چیز بدی نیست، زیرا طراحی گرد باعث ارگونومی بهتری می شود. تمام مشخصات دیگر پیکسل 8a مشابه پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو گوگل است که علاقه مندان به فناوری قبلاً آن را تحسین کرده اند.

قیمت گوشی Pixel 8a

گوگل پیکسل 8a قرار است در تاریخ 14 می (25 اردیبهشت) رونمایی شود. این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 عرضه می‌شود.

در این رابطه بخوانید:

گوگل به طور تصادفی اولین تصویر از گوشی میان رده خود یعنی Pixel 8a را فاش کرد!
– برای خرید Google Pixel 8a پول بیشتری پس انداز کنید
– گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو به طور رسمی راه اندازی شدند. تکامل دوربین G3 و تراشه هوش مصنوعی

نظر شما در مورد گوشی Google Pixel 8A چیست؟ با توجه به مشخصات اعلام شده این گوشی، چه قیمتی را برای آخرین محصول مقرون به صرفه گوگل پیش بینی می کنید؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50400-google-pixel-8a-pictures-leaked-4-colors