اولین تصاویر از Redmi Note 13 Turbo را اینجا ببینید. طراحی آشنای استاد قاتل


اخیراً مدیر عامل برند Redmi ویدیویی را به صورت آنلاین منتشر کرده و یک گوشی هوشمند جدید را به نمایش گذاشته است. اگرچه نامی از این محصول ذکر نشد اما به نظر می رسد همان گوشی میان رده اما قدرتمند باشد Redmi Note 13 Turbo روبرو هستیم و می توانیم نگاهی به طراحی بیرونی آن بیندازیم.

انتظار می رود گوشی شیائومی جذاب باشد Redmi Note 13 Turbo دارای یک تراشه قدرتمند است اسنپدراگون 8s نسل سوم عرضه در حال حاضر، اطلاعات موثقی زیادی در مورد این دستگاه منتشر نشده است، با این حال، این امکان وجود دارد که این برند بر روی Redmi Note 13 Turbo قرار گیرد. پوکو اف 6 ورود به بازار بین المللی.

گوشی جذاب Redmi Note 13 Turbo

با نزدیک شدن به زمان عرضه گوشی مذکور، به نظر می رسد اولین تصویر رسمی و واقعی از آن منتشر شده است و می توان نگاهی به طراحی آن انداخت.

اولین تصویر از قدرتمندترین گوشی میان رده شیائومی

آقای توماس وانگ (توماس وانگ) مدیر کل برند ردمی اخیرا ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کرده است که در آن به توضیحاتی درباره دستگاه های تولید شده توسط شیائومی پرداخته است. او در این ویدئو مدعی این میراث شد شیائومی آنها گوشی های هوشمند قدرتمندی هستند که نسبتاً مقرون به صرفه هستند و می توانند به راحتی با رقبای خود در بازار بین المللی رقابت کنند.

گوشی جذاب Redmi Note 13 Turbo
اولین تصویر از گوشی جذاب Redmi Note 13 Turbo

سپس توماس وانگ یک گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت و ظاهر جلوی آن را فاش کرد. اگرچه نام این دستگاه در ویدیوی بالا فاش نشده است، اما تحلیلگران دنیای فناوری معتقدند که این گوشی همان است. Redmi Note 13 Turbo او هست.

  بررسی OPPO Reno11 Pro: یک انتخاب خوب برای عکاسی با قیمت

همانطور که از تصاویر لینک شده به این ویدیو در فضای مجازی مشخص است، گوشی مذکور دارای یک پنل تخت در جلو با یک سوراخ برای قرار دادن دوربین سلفی است. علاوه بر این، دکمه برجسته پاور نیز قابل مشاهده است.

گوشی جذاب Redmi Note 13 Turbo

برای گزارش دادن دنیای تلفنبر اساس این جزئیات، می توان حدس زد که Redmi Note 13 Turbo احتمالاً صفحه نمایش خواهد داشت OLED دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

تراشه اسنپدراگون استفاده شده در این گوشی (اسنپدراگون 8s نسل سومهمچنین عملکردی بین نسل دوم و سوم اسنپدراگون 8 را در اختیار ما قرار خواهد داد. شایان ذکر است که این پردازنده دارای هسته قدرتمندی است. Cortex-X4 سرعت ساعت 3.0 گیگاهرتز خواهد بود.

در این رابطه بخوانید:

– افشای مشخصات گوشی Redmi Note 13R Pro; تراشه نسل دوم اسنپدراگون 7s با 16 گیگابایت رم
– چیپست پیشرو Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 با هسته قدرتمند Cortex-X4 معرفی شد

اگر شایعاتی در مورد گوشی منتشر شد Redmi Note 13 Turbo اگر این اطلاعات درست باشد، این گوشی میان رده اولین گوشی هوشمند مجهز به این تراشه قدرتمند خواهد بود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50197-xiaomi-redmi-note-13-turbo-live-images-surface