اولین تصاویر مفهومی اپل واچ آینده را اینجا ببینید. اپل واچ


به تازگی اولین تصاویر مفهومی از اپل واچ آینده کوپرتینویی منتشر شده است که نشان می دهد ممکن است اپل نام اپل واچ سری را انتخاب کند. در ادامه اخبار شهر سخت افزار به بررسی تصاویر لو رفته از اپل واچ می پردازیم

شایعه شده است که غول فناوری آمریکایی در سال جاری تغییرات بزرگی را در ساعت‌های هوشمند خود آماده می‌کند، زیرا انتظار می‌رود اپل واچ آینده دارای طراحی کاملاً جدید، ویژگی‌های پیشرفته ردیابی سلامت و سیستم ارتباطی اصلاح‌شده باشد.

اولین معرفی اپل واچ

مارک گورمن ادعا می کند که این شرکت ممکن است سیستم نامگذاری ساعت هوشمند سنتی را برای محصول بعدی کنار بگذارد و دستگاه جدید را “Apple Watch” بنامد.

سم کوهل که محصولات اپل را نیز در کانال یوتیوب خود بررسی می کند AppleTrack مشخص است که آنها اخیراً با یک گرافیست برای ایجاد رندرهایی که می تواند طراحی نهایی اپل واچ را نشان دهد همکاری کرده اند.

اپل واچ

تصاویر فاش شده طراحی باریک تری را برای ساعت نشان می دهند انتظار می رود Digital Crown به همراه دکمه اضافی که در Apple Watch 8 Ultra نیز وجود داشت، روی اپل واچ آینده باقی بماند.

شاید بزرگترین تغییر طراحی، بند مغناطیسی جدید ساعت باشد. این به معنای خداحافظی با سازگاری بند قدیمی برای این ساعت جدید است، اما شایان ذکر است که این تغییر مزایایی فراتر از ظاهر متفاوت دارد. سیستم بند فعلی فضای زیادی را در داخل ساعت اشغال می کند. نوارهای مغناطیسی این حجم را از بین می برند و به طور بالقوه فضا را برای طراحی باریک تر آزاد می کنند و ویژگی های بیشتری را اضافه می کنند.

  نرخ فریم قابل تشخیص از فردی به فرد دیگر متفاوت است

    طراحی اپل واچ آینده

اگرچه پیش از این شایعه شده بود که از نمایشگرهای microLED در نسخه بعدی اپل واچ استفاده خواهد شد، اما با توجه به قیمت تمام شده این نمایشگرها، استفاده از فناوری OLED گزینه محتمل تری به نظر می رسد. با این حال، انتظار می‌رود که پنل OLED جدید روشن‌تر و کارآمدتر باشد که می‌تواند به افزایش عمر باتری، یکی از بزرگترین نقاط ضعف اپل واچ، کمک کند.

ویژگی های سلامتی همیشه یکی از جنبه های کلیدی اپل واچ بوده است. ساعت این ساعت همچنین ممکن است ویژگی‌های جدید ردیابی خواب را ارائه دهد.

    اپل واچ x

یادآوری این نکته بسیار مهم است که این تصاویر و اطلاعات بر اساس درز و شایعات منتشر شده است. اگرچه ممکن است برخی پیش‌بینی‌ها به حقیقت بپیوندد، اما نباید انتظار داشته باشیم که تمام اظهارات افشاگران درست باشد.

در این رابطه بخوانید:

این حلقه هوشمند Black Shark که دارای عمر باتری تا شش ماه است، برای گیمرها در نظر گرفته شده است
– اولین اطلاعات در مورد هدست جدید واقعیت مجازی Meta; Quest 3s ارزان اما جذاب خواهد بود
گلکسی واچ 7 با صفحه نمایش مربعی در جعبه ای عجیب عرضه می شود. بهبود راندمان تا 50 درصد و بهبود سرعت تراشه تا 30 درصد

نظر شما در مورد تصاویر مفهومی ساعت هوشمند اپل چیست؟ طراحی اپل واچ است

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/wearable/50493-apple-watch-x-series-magnetic-bands-slim-design