اولین تصاویر گلکسی A35; میان رده جذاب سامسونگ را اینجا ببینید


اولین تصاویر با کیفیت بالا از یک گوشی میان رده گلکسی A35 سامسونگ منتشر کرده و به نظر می رسد جزئیاتی در رابطه با طراحی این دستگاه فاش شده است. این یک گوشی هوشمند جایگزین است گلکسی A34 خواهد بود.

به نظر می رسد که سامسونگ به طور رسمی از یک گوشی میان رده جذاب رونمایی کرده است گلکسی A35 خیلی دور نیستیم، زیرا تقریبا هر روز شاهد انتشار شایعات و جزئیات مهم در مورد این گوشی هوشمند هستیم.

اولین تصاویر از گوشی سامسونگ گلکسی A35

در مورد دوم، رندرهایی از گلکسی A35 منتشر شده است که جزئیات کلیدی طراحی و همچنین طرح رنگ آن را نشان می دهد.

گوشی گلکسی با مشخصات متوسط A35 او قرار است جانشین کهکشان باشد A34 یکی دیگر از گوشی های میان رده رونمایی شده توسط سامسونگ قرار است در مارس 2023 عرضه شود.

رنگ های جدید میان رده سامسونگ؟

به هر حال، اکنون عکس های سامسونگ گلکسی A35 به صورت آنلاین منتشر شده است و می بینیم که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه این دستگاه جدید میان رده در رنگ های آبی، بنفش و سرمه ای است. طراحی گوشی نیز کاملا شبیه به آنچه در رندرهای اولیه این گوشی هوشمند شاهد بودیم است.

اولین تصاویر از گوشی سامسونگ گلکسی A35

پنل پشتی گوشی گلکسی A35 دارای پیکربندی دوربین سه گانه است. این دوربین ها به صورت عمودی چیده شده و در شکاف های دایره ای مجزا قرار می گیرند. فلاش لامپ ها در کنار این دوربین ها نیز دیده می شود. در توضیحات این تصاویر گفته شده که گوشی جدید سامسونگ دارای قاب پلاستیکی خواهد بود.

  لپ‌تاپ‌های جدید Spectre x360 اچ‌پی دارای پردازنده‌های Core Ultra اینتل و صدا با پشتیبانی از Poly هستند.

یکی از ویژگی های فوق العاده گوشی گلکسی A35 این را می توان در این تصاویر با وجود دکمه نشان داد جزیره کلید در لبه سمت راست قرار دارد، شبیه به گوشی های گلکسی A15 و کهکشان A25 نظر ما

اولین تصاویر از گوشی سامسونگ گلکسی A35

در جلوی کهکشان A35 همچنین به نظر می رسد که شاهد صفحه ای تخت با لبه های گرد و حفره ای در بالا برای دوربین سلفی باشیم.

گزارش های مربوط به گلکسی A35 حاکی از آن است که باید منتظر دوربین ارتقا یافته در مقایسه با دوربین های میان رده قبلی سامسونگ باشیم. گوشی سامسونگ گلکسی A34 این سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی دارد و احتمالا در گوشی های هوشمند گلکسی یافت می شود A35 بیایید پیشرفت این سنسور و دوربین 50 مگاپیکسلی را ببینیم.

در این رابطه بخوانید:

– افشای مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A35; تراشه اگزینوس 1480 و دوربین 50 مگاپیکسلی

برای گزارش دادن ابزار 360انتظار می رود علاوه بر دوربین اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی نیز وجود داشته باشد. در قسمت جلویی گوشی نیز مانند محصول قبلی، همان دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی موجود است.

طبق شایعات، گلکسی A35 احتمالاً دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با ابعاد 161.6 x 77.9 x 8.2 میلی متر خواهد بود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/48988-samsung-a35-design-renders-colour-options-leak-specifications-galaxy