اولین نمایشگاه فناوری L’Oréal در سنگاپور، سشوار مادون قرمز، AirLight Pro را ارائه می دهد.


اولین نمایشگاه فناوری L’Oréal در سنگاپور، سشوار مادون قرمز، AirLight Pro را ارائه می دهد.

در اصل در نشان داده شد CES 2024، لورآل، در همکاری با Zuvi، توسعه داده بود AirLightProیک سشوار که سلامت و آسیب مو را در اولویت قرار می دهد.

سشوار از سیستم ثبت اختراع Zuvi استفاده می کند فناوری LightCare – چه کسی استفاده می کند نور مادون قرمز و فناوری خشک ، با هوا با سرعت بالا برای خشک ، موثر موها در حالی که رطوبت و نرمی را حفظ می کند. مهمتر از آن، آن است آسیب به موهای شما را کاهش می دهد در مقایسه با روش های معمولی خشک ، هوای داغ که از کویل گرمایشی در داخل دستگاه استفاده می کنند.

ابزار خشک کن حرفه ای از یک موتور پرسرعت 17 تیغه ویژه و فناوری اختراع لامپ مادون قرمز تنگستن هالوژن استفاده می کند که برای خشک ، کارآمد بدون گرمای بیش از حد طراحی شده است. برای همراهی با AirLight Pro، یک برنامه تلفنی به کاربران اجازه می دهد تنظیمات را بر اساس نوع مو و ترجیحات خود تنظیم کنند.

L’Oréal برای حمایت از توسعه AirLight Pro که در ایالات متحده و اروپا در سال 2024 از طریق برند حرفه‌ای L’Oréal Professionnel با هدف آرایشگران و استایلیست‌ها عرضه می‌شود، سرمایه‌گذاری اقلیت در Zuvi انجام داده بود. اما سشوار هم برای متخصصان آرایشگری و هم برای مصرف کنندگان قابل دسترسی خواهد بود.

هیچ اشاره ای به زمان ورود AirLight Pro به سنگاپور نشده است، اما زمانی که قیمت و در دسترس بودن مشخص شد، آن را به روز خواهیم کرد.

  نتایج بنچمارک برای تراشه‌های M3 Pro و M3 Max اپل؛ بهبود میلی متری نسبت به قبل

خدمات آنالیز پوست هنوز در سنگاپور در دسترس نیست.

در طول رویداد ویترین، همچنین وجود دارد صفحه نمایش پوست Lancômeکه آنالیز پیشرفته پوست را بر اساس 8 پارامتر پوستی بالینی انجام می دهد. این دستگاه با استفاده از ترکیبی از فناوری نور سه قطبی و الگوریتم پیشرفته ای که سلامت پوست را اندازه گیری و ارزیابی می کند، متغیرهایی مانند بافت پوست و منافذ مسدود شده را تجزیه و تحلیل می کند.

Water Saver هنوز در سنگاپور موجود نیست

برای ترکیب بهتر تکنولوژی و زیبایی، L’Oréal همچنین Water Saver را ارائه کرده است که طبق گفته این برند، تا 69٪ در مصرف آب صرفه جویی می کند (در مقایسه با متوسط ​​جریان آب سر آب اتاق های نشیمن).

Water Saver جریان را برای ایجاد قطرات 10 برابر کوچکتر از حالت عادی تقسیم می کند و توانایی ترکیب مایع با فرمول های میکرونیزه مراقبت از مو را برای توزیع، جذب و اثربخشی بهتر محصول دارد. نیز وجود دارد وب سایت هوشمند که مقدار کل آب ذخیره شده با Water Saver را در سراسر جهان ردیابی می کند.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-loreal-airlight-pro-infrared-hairdryer-singapore-price-specs-beautytech