اپسون دو پرینتر جوهرافشان حرفه ای جدید را در حالی که به دور شدن از فناوری لیزر ادامه می دهد، راه اندازی می کند


اپسون دو پرینتر جوهرافشان حرفه ای جدید را در حالی که به دور شدن از فناوری لیزر ادامه می دهد، راه اندازی می کند

با انتخاب مسیر چاپ C شکل، چاپگر ردپای کوچکی دارد.  منبع تصویر: اپسون

اپسون در راستای تعهد پایداری خود به حذف تدریجی پرینترهای لیزری در آسیای جنوب شرقی تا پایان سال 2023، پرینترهای جوهرافشان حرفه ای AM-C400 و AM-C550 اپسون WorkForce Enterprise را معرفی کرد.

اپسون می‌گوید که نظرسنجی از ۱۵۰۰ تصمیم‌گیرنده و کاربر نهایی تجهیزات اداری در جنوب شرقی آسیا نشان می‌دهد که نیمی از پاسخ‌دهندگان (۵۰ درصد) نشان داده‌اند که مایلند چاپگرهای بادوام‌تری را در بازار ببینند، در محل کار، و تقریباً ۳ از ۵. نشان داد که بهره وری انرژی مهمترین عامل هنگام در نظر گرفتن چاپ پایدار است.

درک تان، رئیس فروش و بازاریابی اپسون سنگاپور، گفت:

اگرچه پرینترهای لیزری در آسیای جنوب شرقی محبوب هستند، اما فرآیند چاپ پر انرژی آنها می تواند با برنامه های پایداری شرکت ها در تضاد باشد.

AM-C400 و AM-C550 معادل های A4 از Epson WorkForce Enterprise AM-C4000 و AM-C5000 سازگار با A3 هستند که در اوایل سال 2023 معرفی شدند، به این معنی که AM-C400 و AM-C550 به ویژگی های مشابهی مجهز هستند. کارکرد. مانند AM-C4000 و AM-C5000، AM-C400 و AM-C550 جدید شاسی یکسانی دارند و ظاهری یکسان دارند.

هر دو چاپگر دارای ردپای نسبتاً کوچک 465 میلی متر در 570 میلی متر هستند و از مسیر کاغذ C شکل برای دستیابی به سرعت چاپ بالا استفاده می کنند. این مسیر کاغذ C شکل ساده تر از مسیر کاغذ S شکل سنتی است، بنابراین دستگاه می تواند جمع و جور باشد و در عین حال سرعت آن را افزایش دهد.

  تلویزیون جدید شارپ Aquos FL1X ویژگی‌های ممتاز و اعتبار گیمر را با قیمتی عالی ارائه می‌کند.

به گفته این شرکت، تفاوت بین مدل های AM-C400 و AM-C550 سرعت چاپ آنها است. AM-C400 و AM-C550 می توانند تا 40 و 55 صفحه در دقیقه را به ترتیب در حالت های یک و دو طرفه چاپ کنند. آنها از فناوری چاپ بدون حرارت اپسون استفاده می کنند تا استفاده از گرما را در فرآیند تخلیه جوهر حذف کند و به چاپگر اجازه می دهد بلافاصله ظرف چند ثانیه پس از چاپ اول چاپ کند.

هر دو دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 10.1 اینچی هستند.  منبع تصویر: اپسون

وقتی صحبت از اسکن می شود، هر دو می توانند یک سند A4 دو طرفه را با سرعت 120 عکس در دقیقه اسکن کنند، در حالی که از تشخیص نویسه نوری داخلی (OCR) می توان برای جستجوی کلمات یا کاراکترها در سند اسکن شده استفاده کرد. همچنین یک عملکرد پاک ، رنگ قرمز وجود دارد. عملکردی برای بازگرداندن اسناد سیاه و سفید به سند اصلی خود بدون علائم یا یادداشت های رنگی قرمز.

هر دو همچنین دارای صفحه نمایش لمسی خازنی 10.1 اینچی با رابط گرافیکی هستند که کاربران می توانند مطابق با نیاز خود آن را سفارشی کنند.

قیمت و در دسترس بودن

اضافه ، سینی های چاپ اضافی برای افزایش بازده آسان است.  منبع تصویر: اپسون

Epson WorkForce Enterprise AM-C400 و AM-C550 جدید تا می 2024 در سنگاپور در وب سایت اپسون یا از طریق نزدیکترین فروشگاه مجاز نمایندگی اپسون. زمانی که به تاریخ راه اندازی آن نزدیک شدیم، این مقاله را با اطلاعات قیمت به روز خواهیم کرد.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-epson-two-new-business-inkjet-printers