اپلیکیشن اختیاری ویرایش عکس سامسونگ چشم اندازی جدید به عکس های شما می افزاید


اپلیکیشن اختیاری ویرایش عکس سامسونگ چشم اندازی جدید به عکس های شما می افزاید

دوربین های پشتی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در تست ما.

سامسونگ ویژگی جدیدی را به برنامه همراه ویرایش عکس خود اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد پس از گرفتن عکس زوایای مناسب را دریافت کنند.

در یک آموزش/پست رسمی سامسونگ در مورد موتور ProVisual سری Galaxy S24 (منطق سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عکس‌برداری سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار 2024 خود)، به طور خلاصه به برنامه ویرایش عکس اختیاری خود اشاره کرد. بهبود-X.

تغییر پرسپکتیو نحوه نمایش سوژه در عکس‌های شما را تغییر می‌دهد.

برنامه در حال حاضر همراه است تغییر دوربین. این ویژگی ویرایش به کاربر اجازه می دهد تا تغییر دیدگاه از یک عکس، که می تواند همه تفاوت را در ترکیب بندی یک عکس ایجاد کند. با فرض اینکه شما فقط یک فرصت برای گرفتن عکس دارید، تغییر زاویه دید می تواند لحن دلخواه عکس شما را ایجاد کند یا آن را بشکند (برای کسب اطلاعات بیشتر یا دلیل، نکات و ترفندهای عکاسی پرتره ما را در اینجا بخوانید).

سامسونگ همچنین اضافه کرد که این ویژگی از هوش مصنوعی «برای تنظیم زاویه و پرسپکتیو» استفاده می‌کند، که به این معناست که از هوش مصنوعی برای ایجاد تغییرات طبیعی‌تر از ویرایش معمولی پرسپکتیو استفاده می‌کند.

Samsung Galaxy Enhance-X بی سر و صدا در اواسط سال 2023 آپلود شد، جایی که ما برنامه را در کنار Galaxy S23 و Galaxy S23+ آزمایش کردیم (اینجا را بررسی کنید). این برنامه برای گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ منحصر به فرد است و به طور رسمی در آن یافت می شود فروشگاه اختصاصی گلکسی (رایگان).

البته، اگر می خواهید در مورد بهینه سازی موتور ProVisual گوشی های سری گلکسی اس 24 خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتما بررسی کنید. مقاله وبلاگ سامسونگ در اینجا. این مقاله ترکیب تصویر Expert Raw 24MP “AI Fusion” را با جزئیات شرح می دهد و تمام مزایایی را که برای ایجاد آخرین نسخه عکاسی در نور کم، Nightography جمع آوری شده اند، خلاصه می کند.

  برای نصب به روز رسانی های ویندوز 11 ممکن است نیازی به راه اندازی مجدد سیستم خود نداشته باشید

منبع: سامسونگ (اتاق خبر)

بیشتر بدانید:

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-samsung-enhance-x-photo-editing-app-perspective-shift-ai-galaxy-phone