اپل آزمایش یک چت ربات هوشمند مصنوعی به نام Ask را آغاز کرده است


به نظر می رسد اپل در حال توسعه یک چت بات شبیه هوش مصنوعی است ChatGPT روند آزمایش آن توسط برخی از کارکنان مورد اعتماد آن آغاز شده است. شاید این یک چت بات باشد من می پرسم او نام دارد و به پایگاه داده داخلی اپل دسترسی کامل دارد.

اپل اخیراً یک برنامه آزمایشی برای پشتیبانی از مشاوران منتخب راه اندازی کرده است پشتیبانی اپل دسترسی به ابزار جدیدی به نام من می پرسم این ابزار بر اساس اطلاعات موجود ارائه می کند و می تواند به طور خودکار به سوالات فنی که از مشتریان دریافت می کنند پاسخ دهد. سپس، مشاوران می توانند اطلاعات را در مکالمات آنلاین یا تلفنی به مشتریان منتقل کنند.

چت ربات هوشمند جدید اپل به نام Ask

این ابزار که متکی بر پایگاه داده داخلی اپل است، به طور خودکار بر اساس اطلاعات این پایگاه داده به سوالات پاسخ می دهد و مشاوران می توانند پاسخ های آن را مفید یا غیر مفید ارزیابی کنند.

برای گزارش دادن ماکرومورهااپل اعلام کرد که ممکن است پس از جمع آوری بازخورد، این ابزار را در اختیار مشاوران بیشتری قرار دهد. جالب اینجاست که این غول همکاری مشاوران خود را ملزم می کند تا قبل از استفاده از روش های سنتی مانند استفاده از موتورهای جستجو یا مشاوره با مشاور ارشد اطلاعات از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنند. من می پرسم استفاده کنید، زیرا از این ابزار می توان برای حل مشکلات پیچیده یا ناآشنا استفاده کرد.

چت ربات قدرتمند Ask اپل راه اندازی شده است

از آنجایی که این ابزار به پایگاه داده داخلی اپل متصل است، این شرکت تضمین می کند که پاسخ هایی که ارائه می دهد معتبر، قابل ردیابی و مفید هستند.

  نسخه جدید OnePlus Watch 2 با طراحی جدید و اتصال LTE وارد بازار شد

چت ربات هوشمند جدید اپل به نام Ask

به عنوان مثال، این ابزار می تواند به راحتی به چنین سؤالاتی پاسخ دهد: «کاربر نمی تواند آیفون خود را در سیستم عامل بوت کند. iOS 17.3 در حال ارتقا، این کاربر چه کاری باید انجام دهد؟

انتظار می رود این ابزار بر اساس هوش مصنوعی توسعه یابد سیب امسال برای پذیرش گسترده تر سازمان عفو ​​بین الملل به گفته مارک گورمن دگرگون شد (مارک گورمن)، تحلیلگر برجسته دنیای فناوری و سیستم عامل iOS 18 اپل بسیاری از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران آیفون قرار می دهد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/49733-apple-chatgpt-like-tool-ask