اپل تاریخ WWDC 2024 را تعیین کرده است. سه ماه تا عرضه iOS 18 برای آیفون باقی مانده است


همانطور که انتظار می رفت، اپل تاریخ رویداد WWDC را که قرار است در ماه ژوئن برگزار شود، اعلام کرده است. این شرکت در تاریخ 10 ژوئن (21 ژوئن) تا 14 ژوئن (25 ژوئن) به روی صحنه می رود و به روز رسانی های نرم افزاری را برای محصولات خود ارائه می دهد. در ادامه این خبر شهر سخت افزار به بررسی گزارش رسمی اپل و اطراف آن می پردازیم.

اپل معمولاً تاریخ WWDC را چند ماه قبل از رویداد اعلام می کند تا خود و توسعه دهندگانی که بخشی از برنامه خواهند بود بتوانند برای رویداد جهانی آماده شوند.

به طور دقیق، رویداد Apple WWDC 2024 از دوشنبه 21 ژوئن آغاز می شود و تا پنجشنبه 25 ژوئن ادامه خواهد داشت و به صورت یک رویداد آنلاین به صورت رایگان در اختیار همه توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت. در این رویداد، توسعه دهندگان این فرصت را خواهند داشت تا اطلاعات مهمی در مورد به روز رسانی های نرم افزاری آتی که این شرکت در روز اول رویداد اعلام خواهد کرد، بیاموزند.

رویداد WWDC 2024

تاریخچه رویداد WWDC 2024 اپل همچنین نشان می دهد که این شرکت iOS 18، iPadOS 18، watchOS 11، macOS 15، tvOS 18 و visionOS 2 را در روز اول رویداد معرفی خواهد کرد. اگرچه این رویداد بیشتر برای توسعه دهندگان اپل است، اما همه می توانند آن را به صورت آنلاین از طریق برنامه Apple Developers، وب سایت رسمی اپل یا کانال YouTube این شرکت تماشا کنند. این شرکت ویدیوهای اختصاصی مرتبط با این رویداد را در روزهای آینده به اشتراک خواهد گذاشت.

  کشف ترسناک خالق ChatGPT “بشریت” را تهدید می کند.

اگرچه این رویداد به صورت آنلاین پخش خواهد شد، اما این شرکت همچنین میزبان یک رویداد اختصاصی برای توسعه دهندگان و دانش آموزان منتخب در Apple Park در کوپرتینو، کالیفرنیا است. این توسعه دهندگان و دانش آموزان می توانند این رویداد را به صورت زنده در محل برگزاری آن یعنی Apple Park تماشا کنند و همچنین یک روز را با مدیران ارشد شرکت بگذرانند.

رویداد WWDC 2024 امسال بسیار ویژه خواهد بود، زیرا اپل تعدادی ابزار جدید هوش مصنوعی را برای توسعه دهندگان معرفی خواهد کرد که نگاهی اجمالی به مسیری که شرکت در آینده در پیش خواهد داشت را نشان خواهد داد.

    سیستم عامل iOS 18

جدای از این، اپل تغییرات طراحی جدیدی را که به صفحه اصلی iOS 18 می آید و نحوه استفاده توسعه دهندگان از آنها را به نمایش خواهد گذاشت. به طور کلی، WWDC 2024 نگاهی اجمالی به آینده و ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل محصولشان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این شرکت اولین نسخه‌های بتا سیستم‌عامل‌های خود را برای توسعه‌دهندگان ارسال می‌کند که تا سپتامبر روی آن‌ها کار خواهند کرد. این شرکت قرار است در نهایت تصمیم بگیرد به‌روزرسانی‌های جدید را در کنار سری آیفون 16 آینده رونمایی کند.

در این رابطه بخوانید:

طراحی آیفون SE 4 اپل به شرح زیر است: پورت USB-C و Face ID
– رندرهای لو رفته از آیفون 16 پرو را از اپل تماشا کنید
– اولین اطلاعات در مورد آیفون تاشو اپل با صفحه نمایش بدون چروک

از WWDC 2024 چه انتظاری داریم؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/os/50178-apple-wwdc-2024-official-date-ios18-june-10th