اپل ممکن است استارتاپ هوش مصنوعی را برای تقویت فناوری حریم خصوصی در Vision Pro خریداری کند


اپل ممکن است استارتاپ هوش مصنوعی را برای تقویت فناوری حریم خصوصی در Vision Pro خریداری کند

طبق گزارش‌ها، اپل علاقه‌مند به فناوری‌های حریم خصوصی Brighter Blur و Deep Natural Anonymization در هوش مصنوعی روشن‌تر است.

ظاهرا اپل قصد خرید دارد یک استارت آپ آلمانی هوش مصنوعی برای بهبود فناوری حفظ حریم خصوصی در ویژن پرو

9to5Mac از منابع دریافته است که سازنده ویژن پرو است فناوری‌های ناشناس‌سازی چهره و پلاک خودروی هوش مصنوعی درخشان‌تر Eyeing. از آنجایی که Vision Pro قادر به ذخیره اطلاعات قابل شناسایی در عکس ها و فیلم ها است، اپل به دنبال راه هایی برای به حداقل رساندن جمع آوری این اطلاعات در دستگاه است.

وب سایت هوش مصنوعی روشن تر ایالت ها تاری دقیق و ناشناس سازی عمیق طبیعی مانند دو محصول متمرکز بر حریم خصوصی آن.

تاری دقیق به طور خودکار چهره ها، پلاک ها و شخصیت ها را در عکس ها و فیلم ها شناسایی و محو می کند، و این شرکت ادعا می کند که این ویژگی “دقیق ترین راه حل ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی است” و تاری “یک عملکرد تصادفی است که نمی توان آن را مهندسی معکوس کرد.”

همانطور که برای ناشناس سازی عمیق طبیعی، آن را به طور خودکار یک شناسه شخصی را شناسایی می کند (مثلاً صورت یک شخص) و یک جایگزین مصنوعی تولید می کند که ویژگی های اصلی را حفظ می کند اما قابل شناسایی نیست. این از هویت فرد محافظت می کند و در عین حال داده های مرتبط را برای اهداف تجزیه و تحلیل یا یادگیری ماشین حفظ می کند.

به عنوان یک مدافع قوی برای حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان، جای تعجب نیست که اپل به فناوری مبتنی بر حریم خصوصی Brighter AI علاقه زیادی دارد.

  منتظر بحران در بازار رم باشید. افزایش 20 درصدی قیمت چیپست DDR5

منبع: 9to5Mac

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-consider-ai-startup-acquisition-boost-privacy-tech-vision-pro