اپل موزیک با معرفی فهرست 100 آلبوم برتر، بهترین ضبط های تمام دوران را جشن می گیرد

اپل موزیک با معرفی فهرست 100 آلبوم برتر، بهترین ضبط های تمام دوران را جشن می گیرد

اپل موزیک با معرفی فهرست 100 آلبوم برتر، بهترین ضبط های تمام دوران را جشن می گیرد

اعتبار تصویر: Apple Music

اپل موزیک اخیراً نسخه افتتاحیه خود را عرضه کرده است 100 آلبوم برتر این فهرست، مجموعه‌ای است که با دقت مدیریت شده است و هدف آن جشن گرفتن تأثیرگذارترین رکوردهای تمام دوران است. این پروژه توسط تیم متخصص Apple Music همراه با هنرمندان محبوب از جمله رهبری می شود مارن موریس، فارل ویلیامز، جی بالوین، چارلی XCX، مارک هاپوس، عسل دیژون، و آرشیو نیا. انتخاب‌ها مستقل از معیارهای استریم هستند و در عوض به عنوان نامه‌ای عاشقانه برای آلبوم‌هایی عمل می‌کنند که عمیقاً بر چشم‌انداز موسیقی تأثیر گذاشته‌اند.

این اعلامیه آغاز یک شمارش معکوس 10 روزه را جشن بگیرید، که طی آن Apple Music فاش می شود 10 آلبوم در روز. این ابتکار شامل یک میکروسایت اختصاصی، محتوای انحصاری و قسمت‌های ویژه رادیو موزیک اپل است که با پخش رادیویی ویژه که 10 آلبوم برتر را معرفی می‌کند، به اوج خود می‌رسد.

زین لو، مدیر خلاق جهانی Apple Music و ارائه دهنده اصلی Apple Music 1، سختی و اشتیاق موجود در ایجاد لیست را به اشتراک می گذارد. “قرار دادن این لیست یک کار واقعی عاشقانه بوده است، هم از این نظر که انجام آن بسیار دشوار بوده و هم از این نظر که همه ما در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم.”

او می افزاید: “ما وظیفه انتخاب 100 نفر برتر را داشتیم – یک کار عملاً غیرممکن بود، اما به عنوان طرفداران موسیقی، این هم شگفت انگیز بود که یک دقیقه بنشینیم و به موسیقی، آلبوم ها و هنرمندانی که در این زمینه بیشتر دوست داریم فکر کنیم.” او می افزاید: «اگر فقط این فهرست باعث ایجاد بحث و جدل بیشتر در میان طرفداران شود.»

  سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران تایید شده است

در اینجا نگاهی به 90 تا 100 آلبوم برتر از این لیست داریم:

100. صحبت بدن توسط رابین
99. هتل کالیفرنیا توسط ایگلز
98. Astroworld نوشته تراویس اسکات
97. خشم در برابر دستگاه توسط Rage Against the Machine
96. هروئین خالص از جانب پروردگار
95. اعترافات توسط اشر
94. غلط با خاکسپاری
93. یک صندلی پشت میز توسط سولانژ
92. پسر گل توسط تایلر، خالق
91. Listen Without Prejudice جلد. 1 توسط جورج مایکل

در 100best.music.apple.com با Apple Music همراه باشید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-music-greatest-records-top-100-best-albums-list