اپل می تواند ویژن پرو را در اواخر سال جاری در سنگاپور و 8 کشور دیگر عرضه کند


اپل می تواند ویژن پرو را در اواخر سال جاری در سنگاپور و 8 کشور دیگر عرضه کند

موج بعدی کشورهایی که Apple Vision Pro را می فروشند می تواند شامل سنگاپور باشد.

اپل می تواند ویژن پرو را در اواخر امسال در کشورهای بیشتری عرضه کند و سنگاپور احتمالاً یکی از اولین کشورهای خارج از ایالات متحده خواهد بود که آن را دریافت می کند.

بر اساس کد کشف شده توسط MacRumors، صفحه کلید مجازی اپل ویژن پرو از زبان های اضافی پشتیبانی می کند و آنها کانتونی (سنتی)، چینی (ساده شده)، انگلیسی (استرالیا، کانادا، ژاپن، سنگاپور، بریتانیا)، فرانسوی (کانادا، فرانسه)، آلمانی (آلمان)، ژاپنی و کره ای هستند.

پشتیبانی از این زبان های اضافی احتمالاً مرتبط است در دسترس بودن Vision Pro در این 9 کشورکه شامل سنگاپور، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، چین، استرالیا، بریتانیا، آلمان و فرانسه است.

مینگ چی کو، تحلیلگر در ژانویه گفت که فکر می کند اپل ویژن پرو خواهد بود پیش از WWDC 2024 به بازارهای بزرگ خارج از ایالات متحده عرضه می شود. از زمان عرضه آن در ایالات متحده در ماه گذشته، بسیاری از بررسی ها Vision Pro را به عنوان یک دستگاه سرگرمی تحسین کرده اند، در حالی که دیگران فکر می کنند این یک ابزار بهره وری عالی است.

بر اساس شواهد حکایتی جمع‌آوری‌شده از منابعی در کانال خرده‌فروشی اپل، اکثر کاربرانی که هدست‌های Apple Vision Pro را باز می‌گردانند، یوتیوب‌هایی هستند که این دستگاه‌ها را صرفاً برای ایجاد محتوا خریداری کرده و در مهلت مقرر بازگردانده‌اند. بازگشت دو هفته‌ای.

گفته می شود، برخی از کاربران مشکلات قانونی با هدست داشتند و می گفتند که می توانند وزن و بیماری حرکت را کنترل کنند.

  اینتل با شتاب دهنده هوش مصنوعی Gaudi3 عملکرد هوش مصنوعی سازمانی را به چالش می کشد

برای ما در HardwareZone، نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا Apple Vision Pro را برای بررسی و به اشتراک گذاشتن افکارمان در اختیار بگیریم. در همین حال، اولین تجربه عملی ما با Apple Vision Pro را در زمان معرفی آن در WWDC 2023 بررسی کنید.

منبع: MacRumors

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-launch-vision-pro-singapore-8-other-countries-later-this-year