اپل همزمان با آماده شدن برای راه اندازی هوش مصنوعی، استارتاپ کانادایی هوش مصنوعی را خریداری می کند


اپل همزمان با آماده شدن برای راه اندازی هوش مصنوعی، استارتاپ کانادایی هوش مصنوعی را خریداری می کند

DarwinAI در ساختن سیستم‌های هوش مصنوعی کوچک‌تر و سریع‌تر تخصص دارد، که می‌تواند به اپل کمک کند تا سیستم هوش مصنوعی خود را بر روی دستگاه اجرا کند نه از طریق ابر.

اپل خواهد داشت یک استارتاپ کانادایی هوش مصنوعی را خریداری کرد همانطور که آماده می شود تا جزئیات کار در حال انجام خود را در زمینه هوش مصنوعی در اواخر امسال در WWDC 2024 به اشتراک بگذارد.

بلومبرگ گزارش می دهد که استارت آپ کانادایی هوش مصنوعی DarwinAI اوایل امسال توسط سازنده آیفون خریداری شد و کارمندان آن به تیم هوش مصنوعی اپل پیوستند.

یکی از فناوری‌های اصلی DarwinAI شامل سیستم های هوش مصنوعی را کوچکتر و سریعتر کنیداین امر به ویژه برای اپل بسیار مهم است زیرا برای حفظ حریم خصوصی کاربران ترجیح می دهد هوش مصنوعی را روی دستگاه ها به جای استفاده از فضای ابری اجرا کند.

خرید اخیر DarwinAI به لیست 32 استارتاپ هوش مصنوعی خریداری شده توسط اپل در سال گذشته اضافه می شود. همچنین گمانه زنی هایی وجود دارد که اپل ممکن است یک استارت آپ آلمانی هوش مصنوعی را خریداری کند بهبود فناوری حفظ حریم خصوصی در Vision Pro.

انتظار می رود هوش مصنوعی مولد یکی از نکات برجسته WWDC 2024 باشد. گزارش ها حاکی از آن است که اپل می تواند پیش نمایش سیری بهبود یافته با هوش مصنوعی مولد در این رویداد این شرکت همچنین با ناشران اصلی اخبار همکاری کرده است تا خدمات هوش مصنوعی خود را با استفاده از محتوای آنها آموزش دهد.

منبع: بلومبرگ از طريق 9to5Mac

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-acquires-darwinai-canadian-ai-startup-generative-ai-siri

  قیمت های NAND و DRAM همچنان آزادانه کاهش می یابد. دلیل ش چیه؟