ایده آل ترین محصول سامسونگ؛ این گوشی هوشمند دور مچ دست شما می پیچد!


در طول فعالیت های کنگره جهانی موبایل (کنگره جهانی موبایل 2024) که در بارسلونا برگزار شد، سامسونگ از یک دستگاه مفهومی جدید رونمایی کرد. این دستگاه باند چسبیده همانطور که گفته شد، در واقع ترکیبی از یک تلفن و یک دستگاه تناسب اندام با صفحه نمایش انعطاف پذیر است.

سامسونگ را می توان یکی از غول های دنیای فناوری توصیف کرد که همواره به دنبال نوآوری و تبدیل ایده های بلندپروازانه به محصولی جذاب است.

گوشی Samsung Cling Band

به عنوان مثال می توان به گوشی های منحنی و تاشو که قبل از حضور پررنگ بودند اشاره کرد سامسونگ با محصولاتی مانند سری گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولداو هرگز وارد این مرحله نخواهد شد.

دستگاه مفهومی سامسونگ در MWC 2024

با این حال این شرکت کره ای هرگز متوقف نشده و همچنان قصد دارد این مسیر جالب و بعضا خطرناک را ادامه دهد. در همین راستا، در کنگره جهانی موبایل (کنگره جهانی موبایل 2024)، از یک محصول مفهومی به نام باند چسبیده تشخیص داده شده است.

گوشی Samsung Cling Band

باند چسبیده می توان آن را ترکیبی از محصولات قبلی سامسونگ از جمله تلفن، ساعت هوشمند و نوارهای تناسب اندام توصیف کرد. این دستگاه در حالت عادی یا یک تکه کیک این فقط یک گوشی هوشمند است، اما وقتی آن را به مچ دست خود نزدیک می‌کنید، به شکل خمیده در می‌آید و مانند یک دستبند دور دست شما خم می‌شود.

گوشی Samsung Cling Band

برای گزارش دادن MSNلولاها، دوربین و سنسورهای سلامت در پشت گوشی قرار دارند. برای مثال می‌توان به استفاده از سنسور ضربان قلب در این گوشی مچی اشاره کرد که می‌تواند ضربان قلب و سایر معیارهای سلامتی را هنگام استفاده از مچ دست شما ردیابی کند.

  مانیتور گیمینگ AOC U27G10 با وضوح 4K و نرخ رفرش 160 هرتز معرفی شد.

گوشی Samsung Cling Band

همانطور که می توانید تصور کنید، این دستگاه هنوز در مراحل اولیه توسعه است و مانند هر محصول آزمایشی، بدون شک مشکلات خود را دارد. به عنوان مثال، اندازه بزرگ آن باعث می شود تا استفاده دائمی از آن غیرممکن باشد، در حالی که استفاده نکردن از این دستگاه، حسگرهای سلامت آن را بی استفاده می کند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/events/fair-seminar/mwc/49786-samsung-cling-band-concept-hints