ایسوس فرمت های جدیدی را برای لپ تاپ های ProArt مجهز به هوش مصنوعی خود برای افراد خلاق معرفی می کند

ایسوس فرمت های جدیدی را برای لپ تاپ های ProArt مجهز به هوش مصنوعی خود برای افراد خلاق معرفی می کند

ایسوس فرمت های جدیدی را برای لپ تاپ های ProArt مجهز به هوش مصنوعی خود برای افراد خلاق معرفی می کند

در بحبوحه تعمیرات اساسی هوش مصنوعی برای لپ تاپ های ایسوس در Computex 2024، سری حرفه ای هنر به این دلیل که ASUS در نهایت زیر نام تجاری خود را برای پوشش دادن حجم های کاری متمرکز بر تلفن همراه گسترش داده است. در گذشته، ProArt فقط به شکل کلاسیک عرضه می‌شد، شاید به این دلیل که سازندگان به‌عنوان محدود یا درگیر هنر، انیمیشن یا ویرایش ویدیو دیده می‌شدند. همه اینها کارهایی با زمان و محاسبات فشرده هستند.

اما با آمدن کمک خلبان + و پردازش هوش مصنوعی روی دستگاه با استفاده از NPU، ایسوس معتقد است که هوش مصنوعی اکنون می تواند به کاهش وظایف “دنیوی” خلاقیت مانند مراحل الهام و کشف، مدیریت محتوا، فهرست نویسی و ایده پردازی کمک کند. برای این منظور، نه یک، نه دو، بلکه سه لپ‌تاپ ProArt در Computex 2024 عرضه شد. هر سه رایانه‌های شخصی Copilot+ هستند، اما ایسوس به جای تکیه بر ویژگی‌های Copilot+، قدمی فراتر گذاشته تا هوش مصنوعی انحصاری خود را توسعه دهد. کامپیوتر آماده برنامه های خلاقانه: درخت موسیقی و استوری کیوب.

Pro Art ص 16

بیایید با نوت بوک کلاسیک شروع کنیم. را Pro Art ص 16 به نظر می رسد که نام استودیو بوک را که پیشینیانش داشتند از دست داده است، اما تقریباً جانشین مستقیم استودیو بوک های گذشته است. P16 خاصیت خاصی ندارد و تماماً در مورد قدرت بی رحم است. و متمایز است AMD Ryzen AI 9 HX 370 APU، پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 4070، صفحه نمایش لمسی 16 اینچی لومیا OLED با وضوح 4K، رم 64 گیگابایت، 2 ترابایت SSD و ASUS DialPal که این لپ تاپ ها به آن معروف هستند. با این حال، P16 همراه است پد لمسی داخلی دیجیتال DialPad. ProArt P16 فقط همین است 1.49 سانتی متر ضخیم و وزن دارد 1.89 هزارg. با توجه به اینکه مشخصات سخت افزاری مشابه TUF Gaming A16 دارد، می توان ProArt P16 را برای رده خود باریک و سبک دانست.

  سامسونگ پیش ثبت نام مانیتور گیمینگ منحنی 57 اینچی Odyssey Neo G9 را آغاز کرد.

Pro Art PX13

اگر احساس می کنید قبلاً آن را دیده اید، به این دلیل است که ایسوس فقط فرمول سخت افزاری ROG Flow را تکرار می کند. را Pro Art PX13 این یک کامپیوتر لپ تاپ قابل تبدیل است که از نظر طراحی و مفهوم شبیه به یک لپ تاپ است ROG Flow X13با این تفاوت که به جای بازی، برای سازندگان طراحی شده است. از نظر مشخصات، PX13 تقریباً با P16 یکسان است AMD Ryzen AI 9 HX 370 APU و پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 4070. تفاوت این است که به جز حافظه به حداکثر می رسد 32 گیگابایت، او کوچکترین را دارد باتری 73 وات، و کوچکتر صفحه نمایش لمسی 13 اینچی 3K Lumina OLED. ضخیم تر از P16 در است 1.58 سانتی متر، اما بسیار سبک تر است 1.38 کیلوگرم

دوباره مقایسه Apple M3 وجود دارد.

Pro Art PZ13

آخرین اما نه کم‌اهمیت، دوباره با پیروی از قرارداد نامگذاری PX13، اگر به این نتیجه رسیدید که Pro Art PZ13 یک خواهد بود لپ تاپ 2 در 1 با صفحه کلید قابل جدا شدندرست می‌گویید، درست مثل ROG Flow Z13. برخلاف ProArt P16 و PX13، ProArt PZ13 از انرژی استفاده می کند پردازنده کوالکام سری اسنپدراگون X، رم 16 گیگابایتو 1 ترابایت SSD این باتری 70 وات ساعتی دارد، ضخامت آن تنها 9 میلی متر است و وزن آن 0.85 کیلوگرم است.

این باعث می شود ProArt PZ13 دومین لپ تاپ Copilot+ باشد که از پردازنده اسنپدراگون ایسوس پشتیبانی می کند. به اندازه کافی جالب توجه است که ایسوس PZ13 را در مراحل خود قرار داده است و این همان است مقاوم در برابر آب و هوا تا IP52 استانداردها و شامل مجموعه کاملی از درجه نظامی برای محیط های خشن آزمایش شده است. برای من واضح است که ایسوس از شما می خواهد که PZ13 را به مکان های دوردست دنیا ببرید و با استفاده از هوش مصنوعی چیزهایی بسازید. از آنجایی که هنوز فرصتی برای آزمایش Vivobook S 15 نداشته ایم، نمی توانم بگویم که تراشه اسنپدراگون چه نوع عملکردی را برای یک لپ تاپ متمرکز بر خالق به شما می دهد.

  5 سازه برتر لگو که بهترین تعریف جنگ ستارگان را دارند!

هر دو ProArt P16 و PX13 را می‌توانید هم‌اکنون در اینجا خریداری کنید asus.com. P16 از شروع می شود 1899 دلار آمریکا در حالی که PX13 از شروع می شود 1699 دلار آمریکا. با این حال، PZ13 هنوز تاریخ مشخصی ندارد، اما می توانید برای مطالعه بیشتر در مورد آن، به صفحه محصول کلیک کنید. هر سه لپ تاپ ProArt نیز شامل خواهند شد 6 ماه اشتراک رایگان CapCut، و 3 ماه Adobe Creative Cloud.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-asus-announces-convertible-proart-creator-notebooks-computex-2024