ایلان ماسک پیشنهاد می کند تسلا در حال کار بر روی یک اپلیکیشن اپل واچ است


ایلان ماسک پیشنهاد می کند تسلا در حال کار بر روی یک اپلیکیشن اپل واچ است

یک برنامه تلسا برای اپل واچ می تواند در آینده روشن شود.  (منبع تصویر: تسلا)

آ اپلیکیشن تسلا برای اپل واچ می تواند در راه باشد

درایور تسلا @dani_elle831 به اشتراک گذاشته شد (که قبلاً توییتر نام داشت) که او را از وسیله نقلیه بیرون کردند زیرا باتری تلفنش کم بود.

او ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا را در این پست تگ کرد و از او پرسید که آیا احتمالی وجود دارد که شرکت در نظر بگیرد. برنامه ای برای اپل واچ یا ساعت هوشمند دیگر برای باز ، قفل ماشین. ماسک به پست او پاسخ داد با یک کلمه “البته”.

قبل از این مقاله، تسلا به طور رسمی اعلام نکرده بود که در حال کار بر روی اپلیکیشنی برای اپل واچ یا سایر ساعت های هوشمند برای کنترل وسایل نقلیه خود است.

حتی اگر تسلا روی یک اپلیکیشن کار نمی کند، این شرکت باید ویژگی کلید دیجیتال ماشین اپل را در نظر بگیرد که به آیفون یا اپل واچ اجازه می دهد تا خودرو را قفل، باز و روشن کند.

این ویژگی که به طور رسمی با نام Apple Car Key شناخته می شود، در سال 2020 به عنوان بخشی از iOS 14 عرضه شد. در حال حاضر، Apple Car Key توسط تعدادی از خودروسازان مانند BYD، BMW، Hyundai، Kia، Lotus و Mercedes-Benz پشتیبانی می شود. . اپل همچنین یک اپلیکیشن Car Key Tests را راه اندازی کرد تا به خودروسازان اجازه دهد تا کلیدهای دیجیتال خودرو خود را آزمایش کنند.

منبع: @dani_elle831، @الون ماسک از طريق 9to5Mac

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-tesla-apple-watch-app-coming-soon-elon-musk-suggests

  مشخصات، قیمت و تصاویر هارد گوشی و تبلت سامسونگ قبل از رونمایی فاش شده است