اینتل ابتکارات هوش مصنوعی جدیدی را برای دستیابی به توسعه دهندگان نرم افزار بیشتری راه اندازی می کند


اینتل ابتکارات هوش مصنوعی جدیدی را برای دستیابی به توسعه دهندگان نرم افزار بیشتری راه اندازی می کند

منبع تصویر: اینتل

پس از عرضه پردازنده های Intel Core Ultra و دستگاه های مبتنی بر پردازنده جدید، اینتل یک محصول جدید را اعلام کرد برنامه شتاب کامپیوتر هوش مصنوعی برای فروشندگان مستقل نرم افزار (ISV) و فروشندگان مستقل سخت افزار (IHV).

به گفته اینتل، برنامه جدید دسترسی به ابزارها، گردش‌های کاری، چارچوب‌های استقرار هوش مصنوعی و کیت‌های توسعه با جدیدترین سخت‌افزار اینتل با پردازنده Intel Core Ultra را فراهم می‌کند.

تعریفی که توسط اینتل و مایکروسافت از یک کامپیوتر با هوش مصنوعی ایجاد شده است.  منبع تصویر: اینتل

مایکروسافت و اینتل با همکاری یکدیگر تعریفی از رایانه شخصی با هوش مصنوعی ارائه کرده‌اند که می‌گوید با واحد پردازش عصبی (NPU)، CPU و GPU و همچنین پشتیبانی از Copilot مایکروسافت عرضه می‌شود و با یک کلید فیزیکی Copilot مستقیماً بر روی رایانه شخصی ارائه می‌شود. صفحه کلید

این برای اینتل مهم است زیرا اگرچه آنها از تولیدکنندگان دستگاه‌ها به شکل دستگاه‌های جدید با پردازنده جدید و کلید Copilot پشتیبانی دریافت کرده‌اند، پشتیبانی نرم‌افزاری آنقدر سریع نبوده است. و اگر اینتل بخواهد به تلاش های خود برای ادغام هوش مصنوعی در بیش از 100 میلیون رایانه شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی اینتل تا سال 2025 ادامه دهد، باید تغییر کند.

برای دستیابی به این هدف، اینتل به ناشران مستقل نرم افزار استفاده از جعبه ابزار برای توسعه دهندگان هوش مصنوعی به علاوه دسترسی به پردازنده های Intel Core Ultra، طراحی دستگاه از 12 سازنده تجهیزات اصلی جهانی و همچنین دسترسی به 300 ویژگی شتاب دهنده هوش مصنوعی.

بخشی از AI SDK.  منبع تصویر: اینتل

بخشی از کیت توسعه‌دهنده رایانه‌های شخصی AI شامل یک Asus NUC 14 Pro با پردازنده Core Ultra و حداکثر 96 گیگابایت حافظه است. این ماشین ها دارای پشته نرم افزاری از پیش نصب شده، درایورها، ابزارهای برنامه نویسی و کامپایلرها هستند.

  با گرم شدن روزها، Sony Reon Pocket 5 به شما کمک می کند تا خنک بمانید

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-intel-new-initiatives-reach-software-developers