این بار ماشین چمن زنی! (او تماشا میکند)


در راستای اجرای بازی مرگ علاوه بر این همه زمان نمایش، یک شرکت چمن‌زنی به‌طور داوطلبانه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای کاربرانش منتشر کرده است. افرادی که از ماشین چمن زنی استفاده می کنند ماشین چمن زنی نرا آنها خرید می کنند، می توانند برای مدت محدودی بازی کنند مرگ به روشی جدید تجربه کنید.

نسخه اول بازی مرگ این بازی که به عنوان پدرخوانده بازی های شوتر اول شخص شناخته می شود، حدود 30 سال پیش عرضه شد و توانست دنیای بازی را متحول کند. تاثیر این بازی در دنیا به حدی بود که پس از گذشت این سال ها همچنان شاهد اخبار و گزارش هایی از آن هستیم.

این بازی آنقدر در بین افراد مختلف محبوب شده است که این اصطلاح درو (آغاز چیزی مرگ روی هر چیزی) محبوب شد و کارشناسان کامپیوتر سعی کردند این بازی را روی هر دستگاهی که دارای صفحه نمایش باشد بازی کنند.

بازی مرگ با ماشین چمن زنی

بر همین اساس طی سال های گذشته شاهد بودیم که بازی مذکور بر روی دستگاه های مختلف و بعضا عجیبی مانند ماشین حساب، یخچال و حتی باکتری های روده انجام می شد!

به روز رسانی داوطلبانه برای Doom در ماشین چمن زنی

در مورد دوم، یکی از تولید کنندگان ماشین چمن زنی اقدام کرد و به روز رسانی را برای برخی از محصولات خود منتشر کرد و آنها بدون مشکل و بدون مشکل در حال اجرا هستند. مرگ روی با کمال میل آنها را ممکن ساخته بود.

بازی مرگ با ماشین چمن زنی

برای گزارش دادن تامشاردور، یک شرکت Husqvarna این بازی به تازگی منتشر شده است مرگ این یک به روز رسانی نرم افزار رایگان برای کاربران معمولی دستگاه است ماشین چمن زنی نرا اعلام شده است که این بازی از آوریل 2024 تا سپتامبر 2024 قابل دسترسی خواهد بود، پس از این تاریخ، بازی دوم دیگر قابل دسترسی نخواهد بود.

  آیفون SE بعدی احتمالاً دارای شاسی «تغییر یافته» آیفون 14 خواهد بود

در این رابطه بخوانید:

– بازی Doom در کیوسک سفارش غذا در مک دونالد!
مرگ بر باکتری های روده شما تبدیل شده است! (او تماشا میکند)

این به‌روزرسانی (همانطور که انتظار می‌رفت) اختیاری است و کسانی که نمی‌خواهند بازی را روی یک ماشین چمن‌زنی گران قیمت اجرا کنند، می‌توانند از این بازی انصراف دهند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/console-game/49759-doom-comes-to-lawnmowers