این خمیر حرارتی osmanthus با نسخه محدود باعث می شود رایانه شما بوی گل بدهد


این خمیر حرارتی osmanthus با نسخه محدود باعث می شود رایانه شما بوی گل بدهد

بوی اورکلاک میده؟  منبع: CWTP

توقف کن و گل رز را بو کن. در این صورت است گل اسمانتوس با برند ژاپنی پارتی چای در ساعت کاریخمیر حرارتی جدید، راه اندازی شد 12 آوریل 2024.

می‌دانید که وقتی آنها طلسم‌های دو بعدی ممتاز را برای عجیب‌ترین محصولات ارائه می‌کنند، از ژاپن است.  منبع: CWTP

برند اصلی کامپیوترهای شخصی DIY قبلا خمیرهای حرارتی معطر دیگری را در ژاپن عرضه کرده است، از جمله a سیب سبزخمیر معطر (CWTP-EG4GAP)، صورتی توت فرنگی گزینه (CWTP-EG4GST) و بدون بو نهایی (CWTP-EG4GUL).

در حال حاضر، CWTP CWTP-EG4GUV-L را ارائه می دهد، یک خمیر جدید با رایحه اسمانتوس به نام Extremegris (えくすとりーむぐりす). CWTP گفت که رسانایی حرارتی بالاتری نسبت به نسخه Ultimate دارد در حالی که ویسکوز کمتری دارد و کاربرد آن را آسان‌تر می‌کند.

هیچ اندازه گیری رسمی هدایت حرارتی W/mk برای خمیر وجود ندارد. با این حال، رتبه بندی کیفیت 6.3/7 ارائه شده توسط این شرکت کمی بالاتر از نسخه Ultimate آن است (در رتبه بندی کیفیت 6.2/7)، که ادعا می شود رسانایی حرارتی 20 W / mk دارد. حداقل با خمیرهای حرارتی استاندارد قابل مقایسه است.

منبع: CWTP

همچنین محدوده دمایی کمی وسیع‌تر (50- تا 250 درجه سانتی‌گراد) دارد و در یک لوله 4 گرمی عرضه می‌شود. خمیر نسخه محدود که به فروش می رسد ابتدا با یک کارت مخصوص طراحی شده برای بزرگداشت راه اندازی عرضه می شود. به دنبال آن یک نسخه استاندارد وجود دارد که بعداً به بازار عرضه خواهد شد.

ایده یک خمیر حرارتی معطر جالب است. آیا رایحه فقط زمانی ظاهر می شود که به یک بار حرارتی خاص برسد؟ آیا کمبود احتمالی بو یادآور خوبی خواهد بود که زمان آن است که CPU خود را دوباره بچسبانید؟ با توجه به اینکه نسخه‌های قبلی خمیرهای حرارتی معطر تمام شده بودند، احتمالاً افراد زیادی هستند که می‌خواهند رایانه‌شان بوی خوبی بدهد.

منبع: CWTP

خمیر حرارتی عثمانتوس CWTP-EG4GUV-L شروع به فروش خواهد کرد 12 آوریل 2024 به قیمت با احتساب مالیات 2280 ین (حدود 20 دلار سنگاپور) به وب سایت CWTP، اگرچه به نظر نمی رسد حمل و نقل بین المللی وجود داشته باشد. این مقدار کمی تند است، به خصوص در مورد خمیرهای حرارتی محبوب مانند Arctic MX-4، که می توان آنها را بسیار راحت تر پیدا کرد و با قیمت های ارزان تری خریداری کرد. اگر می خواهید رایانه شما بوی گل بدهد، باید پول بپردازید.

  هدفون Momentum Sport Sennheiser با ردیابی ضربان قلب و دما در ماه آوریل وارد بازار می شود

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-osmanthus-thermal-paste-cwtp-japan-diy-pc-cooling-price