این عکس های زیبا با Xiaomi 14 Ultra گرفته شده اند


دیروز در مورد ادغام حرفه ای دوربین پشتی Xiaomi 14 Ultra و مزیت های آن روی کاغذ در مقایسه با Galaxy S24 Ultra صحبت کردیم. حالا شیائومی اولین نمونه تصاویر دوربین شیائومی 14 اولترا را منتشر کرده است که همه را عاشق آن می کند. بهتر است خودتان توانایی شگفت انگیز Xiaomi 14 Ultra در ثبت جزئیات را ببینید.

شیائومی اعلام کرده است که گوشی پرچمدار جدید این شرکت در بخش دوربین بسیار قدرتمند است و از ترکیبی از لنزهای لایکا با کیفیت و سنسورهای باکیفیت سونی استفاده می کند. در چنین شرایطی از دوربین Xiaomi 14 Ultra انتظارات زیادی می رود و این سازنده چینی باید با پرچمدار سامسونگ و حتی اپل رقابت کند.

تصویری معمولی از دوربین Xiaomi 14 Ultra

خبر خوب این است که یک حساب کاربری شیائومی در شبکه اجتماعی چینی Weibo عکس های دلگرم کننده ای منتشر کرده است که توانایی بالای دوربین Xiaomi 14 Ultra در ثبت جزئیات را نشان می دهد. این تصاویر در یکی از فواصل کانونی 120، 12، 23، 35 یا 75 میلی متر بر حسب مورد گرفته شده اند.

دوربین اولترا شیائومی 14

در این رابطه بخوانید:

– مشخصات دوربین Xiaomi 14 Ultra شما را شگفت زده خواهد کرد

خوشبختانه شیائومی به طور رسمی مشخصات دوربین های پریسکوپ و تله فوتو گوشی شیائومی 14 اولترا را اعلام کرده است، در عین حال شایعاتی در مورد دوربین اصلی این گوشی پرچمدار اندرویدی با استفاده از سنسور جدید سونی LYT-900 وجود دارد که اگر این درست است، ما می توانیم تأیید کنیم. ما از این گوشی انتظار زیادی داریم زیرا در عکاسی در نور کم بد بود.

  GALAX کارت گرافیک زیبا و قدرتمند RTX 4070 SUPER HOF OC Lab را معرفی کرد; 211 مگاهرتز سریعتر از انویدیا!

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/49681-xiaomi-14-ultras-camera-samples