این مادربرد مینی B760 برای طرفداران انیمیشن ساخته شده است

این مادربرد مینی B760 برای طرفداران انیمیشن ساخته شده است

یک شرکت مکسسون از یک مادربرد جدید و ناز به نام کراس اوور iCraft B760M او فاش کرد که این می تواند یک انتخاب ایده آل برای طرفداران موقعیت های مختلف و دنیای انیمه باشد. اگرچه این مادربرد از یک فرم فاکتور استفاده می کند میکرو ATXطیف کاملی از پورت های ورودی و خروجی و قابلیت های مختلف ارتباطی را ارائه می دهد.

شرکت چینی مکسسون که نسخه‌های مختلفی از کنسول‌های بازی را تولید می‌کند، اخیراً مادربرد را روانه بازار کرده است P760 Micro ATX در قالب انیمه و طرح رنگ سفید ارائه شده است.

مادربرد iCraft B760M Crossover

این یک مادربرد جدید است کراس اوور iCraft B760M نام دارد و گزینه ای جذاب برای طرفداران کارتون و موقعیت های رنگارنگ است.

مادربرد کراس اوور iCraft B760M از سیستم انتقال قدرت فاز 12+1+1 با استفاده از کنترلر RT 3628 به گفته مهندسان این شرکت منتفع شد مکسسون، سیستم تحویل قدرت آن می تواند عالی باشد بلکه 1 حداکثر 253 وات (همان تنظیمات پیش فرض کارایی اینتل) و رتبه بندی نامحدود بلکه 2 بالا بیا

این مادربرد دارای چهار اسلات رم است DDR5، سه اسلات PCIe 4.0 m.2، اسلات PCIe x16 نسل چهارم تک اسلات ×1 و یک اسلات ×4 تهیه شده است. ورودی/خروجی عقب نیز شامل چهار پورت است USB 2.0چهار درب USB 3.2 Gen 2×2 Type A، بندرگاه نوع C,نمایش پورت,A HDMI، پورت شبکه 2.5 گرمآنتن برای کارت وای فای 6 دکمه حذف داخلی کیلومتر سه جک صدا وجود دارد.

مادربرد iCraft B760M Crossover

به گزارش Tomshardware، از پشت و پایین PCB نقاشی های یک عروسک انیمه با متن سبک هنری در سمت راست وجود دارد.

  کمیسیون اروپا در ازای نقض آزادی بیان کاربران به من پیشنهاد رشوه داد!

اگرچه در قسمت جلویی شاهد استفاده از طرح های انیمه یا نوشته های مختلف نیستیم، اما داخل جعبه این مادربرد برچسب های زیادی تعبیه شده است تا در صورت علاقه کاربر بتواند این کمبود را جبران کند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/motherboard/50788-vendor-releases-intel-motherboard-anime-fans