این ویژگی محبوب ویندوز 30 سال است که در حالت بتا قرار دارد


اخیراً، یکی از توسعه‌دهندگان قدیمی مایکروسافت ادعا کرده است که کدهایی که سال‌ها پیش در دهه 1990 به عنوان راه‌حلی در ویندوز پیاده‌سازی کرده بود، همچنان در ویندوز 11 به همان شیوه استفاده می‌شود. جالب اینجاست که همه ما با این نماد آشنا هستیم! با این مقاله جالب ادامه دهید.

اگرچه ما از روزهای اولیه ویندوز با ویژگی های محدود در دهه 1990 راه زیادی را پیموده ایم، به نظر می رسد که برخی از بخش هایی که امروزه در ویندوز 11 مدرن و مجهز به هوش مصنوعی می بینید، هنوز از آنچه در واقع دهه ها پیش وجود داشته، آمده است.

توسعه‌دهنده‌ای که روی برخی از محبوب‌ترین ویژگی‌های ویندوز کار می‌کرد اخیراً پستی منتشر کرد که در آن توضیح می‌داد که رابط کاربری یکی از جعبه‌های محاوره‌ای آن قرار بود راه‌حلی باشد، اما اکنون برای سی سال بدون تغییر باقی مانده است. مناسب است که دست نخورده باقی بماند.

به گزارش رسانه ها MSPowerUserاین خبر در پایان است دیو دبلیو پلامر در شبکه اجتماعی X منتشر شده است. بر اساس ویژگی های قدیمی ویندوز مانند Task Manager و بازی پین بال ویندوز مثل یک افسانه کار کردی همانطور که اشاره شد، رابط کاربری مورد استفاده برایموتور هماهنگیقرار نبود آخرین حضور او باشد.

این رابط کاربری دقیقاً همان چیزی بود که دیو می‌گوید «در یک صبح پنجشنبه بارانی در مایکروسافت در اواخر سال 1994» به عنوان پایه‌ای برای رابط کاربری «اصلی» استفاده کرد. تنها مشکل این است که رابط کاربری اصلی هرگز راه اندازی نشد. اقدامی که یادآور مدت زمانی است که مایکروسافت 10 سال طول کشید تا یک ویژگی را در فرآیند نصب ویندوز فعال کند.

  برنامه ویژه بازگشت به مدرسه اپل به شما AirPods رایگان با هر مک و یک اپل پنسل با هر iPad را می دهد.

ویژگی ویندوز قدیمی

این بدان معنی است که از آن زمان، هر بار که یک کاربر ویندوز برای فرمت ، درایو خود به این منو می رود، از یک رابط سفارشی استفاده می کند که باید سه دهه پیش ظاهر خوبی داشت.

با این حال، صادقانه بگوییم، رابط کاربری فعلی نیز به خوبی کار می‌کند، بنابراین تغییر رابط قالب‌بندی درایو به چیزی که باید مدت‌ها پیش انجام می‌شد، ممکن است مردم را بیشتر ناراضی کند تا خوشحال.

با این حال، جالب است که ببینیم «اسکن موقت» رمزگذاری شده در بعدازظهر چقدر طول می کشد تا سرانجام مایکروسافت تصمیم بگیرد آن را به همراه بقیه ویندوز تغییر دهد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/os/50172-windows-feature-has-used-temporary-code-for-30-years