این 10 گجت هوشمند مربوط به آینده هستند


امسال، کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024 در بارسلونا صحنه رونمایی از بسیاری از گجت ها و نوآوری های جالب بود، از تلفن های همراه مجهز به هوش مصنوعی گرفته تا نمایشگرهای خیره کننده و حلقه گلکسی سامسونگ. در مقاله زیر بهترین های نمایشگاه MWC 2024 را به شما معرفی می کنیم و می توانید با هیجان انگیزترین محصولات امسال آشنا شوید.

محصولاتی که از راهنمای رسانه تام از نزدیک بررسی شده و در لیست قرار گرفته است تا کسانی که امکان بازدید حضوری از MWC 2024 را نداشته اند حداقل بتوانند بهترین آن را بدانند.

ارائه و بررسی بهترین های MWC 2024

در اینجا بهترین محصولات MWC 2024 از راهنمای تام آورده شده است. در این لیست شاهد محصولات برندهایی مانند شیائومی، موتورولا، سامسونگ و آنر هستیم.

بهترین گوشی در MWC 2024: Xiaomi 14

شیائومی در نمایشگاه امسال از گوشی های زیادی رونمایی کرد، اما گوشی پرچمدار آن را می توان گوشی معمولی شیائومی 14 دانست که ترکیبی از قابلیت ها و ویژگی های مورد انتظار از یک گوشی پرچمدار را به یک گوشی کوچک و سبک تبدیل کرده است.

شیائومی 14

این گوشی 6.36 اینچی شاید به اندازه مدل های Ultra رقبا و حتی خود شیائومی بزرگ نباشد، اما همچنان دارای ویژگی های عالی مانند سه دوربین 50 مگاپیکسلی، شارژ 90 واتی، جدیدترین چیپست امروزی و 12 گیگابایت حافظه داخلی است. رم و البته طراحی کاملا فلت. برای کسانی که می توانند تا 1500 یورو هزینه کنند، شیائومی مدل Xiaomi 14 Ultra را نیز داشت.

  حراج Leitz Photographica 44: دوربین های کمیاب برای جشن 70 سالگی Leica M

اگرچه شیائومی 14 معمولی فاقد قابلیت های هوش مصنوعی است، اما این چیزی از ارزش آن کم نمی کند و همچنان یک گوشی پرچمدار جمع و جور است.

بهترین گوشی در MWC 2024: Nubia Flip 5G

خوشبختانه، لازم نیست چند سال دیگر منتظر بمانید تا گوشی‌های تاشو ارزان‌تر شوند و می‌توانید Nubia Flip 5G را با قیمت ۶۰۰ دلار تهیه کنید. با وجود قیمت نسبتا پایین، این گوشی جدید زد تی ای همچنان ویژگی های عالی مانند صفحه نمایش 6.9 اینچی، دوربین پشتی دوگانه 50 مگاپیکسلی، طراحی نمایشگر خارجی جذاب و مجموعه ای از ابزارهای مفید برای استفاده در صفحه دوم را در اختیار شما قرار می دهد.

تلفن تاشو Nubia Flip 5G

نکته جالبتر این است که گوشی تاشو ZTE ظرفیت بالاتری دارد. اکنون فقط باید امیدوار بود که Nubia Flip 5G به طور گسترده در دسترس خریداران قرار گیرد.

بهترین طراحی MWC 2024: مفهوم لپ تاپ شفاف Lenovo ThinkBook

یکی از جذاب ترین محصولاتی که در نمایشگاه بارسلون امسال به نمایش گذاشته شد و توانست نظرها را به خود جلب کند، مفهوم لپ تاپ شفاف لنوو است. این لپ‌تاپ شبیه چیزی از یک فیلم علمی تخیلی به نظر می‌رسد، اما محصولی واقعی است و آینده‌ای هیجان‌انگیزتر را نوید می‌دهد.

لپ تاپ شفاف Lenovo ThinkBook

لپ تاپ شفاف لنوو زمانی هیجان انگیزتر می شود که آن را در عصر هوش مصنوعی و ظهور قابلیت های جدید تصور کنید.

بهترین ساعت هوشمند در MWC 2024: OnePlus Watch 2

OnePlus Watch 2 با قیمت ۲۹۹ دلار تقریباً از هر نظر نمی تواند با نسل قبلی خود مقایسه شود. این محصول ترکیبی از طراحی زیبا و ماندگاری بالا است و با توجه به قیمت آن را به گزینه ای جذاب تبدیل می کند. با Wear OS 4، این ساعت هوشمند می‌تواند رقیبی برای محصولات پرچمدار گران‌تری مانند Google Pixel Watch و Samsung Galaxy Watch 6 باشد.

ساعت هوشمند OnePlus Watch 2

اگرچه OnePlus Watch 2 فاقد برخی ویژگی‌های موجود در محصولات گران‌تر است، اما می‌تواند از جهات مختلف با آن‌ها رقابت کند.

  مشخصات و مشخصات گلکسی F55 فاش شده است

بهترین تبلت در MWC 2024: Honor Pad 9

تبلت های اندرویدی اغلب در بین کاربران محبوبیت چندانی ندارند و در نهایت مدل های مقرون به صرفه آن ها پرفروش می شوند. با این حال، اگر یک محصول ارزان قیمت وجود داشته باشد که بتواند با تبلت های آی پد اپل رقابت کند، آن وان پد 9 است.

تبلت Honor Pad 9

این تبلت دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی 2.5K، کیفیت ساخت بالا و عمر باتری شگفت انگیز به همراه چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 است که تجربه ای روان و عالی از کار با سیستم عامل اندروید 13 را ارائه می دهد. این واقعیت که Honor همه چیز را ارائه می دهد. این 200 دلار کمتر از نسل دهم آیپد است.

بهترین نوآوری MWC 2024: سیستم ردیابی چشم Honor Magic 6 Pro

اگر شما نیز علاقه مند به تغییر در نحوه تعامل ما با دستگاه های هوشمند در آینده هستید، Honor می تواند تا حدی به سوالات شما پاسخ دهد. این شرکت با گوشی Honor Magic 6 Pro فناوری ردیابی حرکت چشم مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد. آنر به قدری به این فناوری اطمینان دارد که کنترل خودرو را با چشم ممکن کرده است.

سیستم ردیابی چشم Honor Magic 6 Pro

این قابلیت در سال جاری در دسترس کاربران قرار می گیرد و می توان از طریق کپسول جادویی که مشابه Dynamic Island در آیفون ها است، با آن ارتباط برقرار کرد. برای بررسی اعلان ها با حرکت چشمان خود کافی است به دوربین جلوی گوشی نگاه کنید. این قابلیت نگاه شما را به سمت ماوس تبدیل می کند که با آن می توانید دستورات مورد نظر خود را بدون دست زدن به گوشی اجرا کنید.

بهترین دستگاه مفهومی MWC 2024: صفحه نمایش تطبیقی ​​موتورولا

از جمله محصولات جالبی که به نمایش گذاشته شده است، گوشی نوآورانه موتورولا با طراحی انعطاف پذیر است. به راحتی می توانید این گوشی را دور مچ دست یا تقریباً هر چیز دیگری بپیچید.

: نمایشگر تطبیقی ​​موتورولا

این گوشی نوآورانه موتورولا دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی POLED با وضوح +FHD است که در صورت نیاز می توان آن را صاف یا تا کرد. شاید مهم ترین عملکرد این گوشی قابلیت تبدیل آن به مچ بند باشد. متاسفانه موتورولا هنوز نامی برای این گوشی انتخاب نکرده است و تنها شاهد طراحی آزمایشی آن هستیم.

  تعریف جدید کارت گرافیک Nvidia GeForce 551.61 با رابط کاربری جذاب و زیبا (دانلود)

بهترین دستگاه هوش مصنوعی: پین هوش مصنوعی انسانی

این دستگاه کوچک یک دستیار پوشیدنی هوش مصنوعی مجهز به دوربین و نمایشگر است که می تواند بسیاری از عملکردهای جالب را در اختیار شما قرار دهد. این دستگاه 700 دلاری جایگزین گوشی هوشمند شما نخواهد شد، اما ویژگی های جالبی مانند پاسخ دادن به سوالات، توصیف آنچه در جلوی دوربین است و حرکت در رابط کاربری با حرکات حرکتی دارد.

داغ ترین محصول در MWC 2024: حلقه گلکسی سامسونگ

این محصول سامسونگ می تواند درهای جدیدی را به روی سلامتی باز کند. مهمتر از همه، حلقه گلکسی بسیار نازک تر و جذاب تر از حلقه های هوشمند مشابه است و استفاده روزانه از آن را ممکن می سازد.

    حلقه گلکسی سامسونگ

ما در حال حاضر چیزی در مورد قیمت یا زمان عرضه Galaxy Ring نمی دانیم، اما سامسونگ برنامه های زیادی برای ردیابی سلامت و تناسب اندام با این گجت شگفت انگیز دارد.

بهترین هدست‌های واقعیت افزوده: TCL RayNeo X2 و RayNeo X2 Lite

TCL با رونمایی از عینک واقعیت افزوده عزم جدی خود را برای ورود به بازار واقعیت افزوده نشان داده است. این شرکت دو شیشه با نام های RayNeo X2 و X2 Lite طراحی کرده است که حاوی دو نمایشگر تمام رنگی microLED و البته فناوری هوش مصنوعی است.

عینک آفتابی ری نیو X2

این عینک ها نسبتا سبک هستند. اگرچه فریم آنها کمی ضعیف تر از عینک های استاندارد است. مطمئناً استفاده از این عینک نسبت به محصولاتی مانند Apple Vision Pro راحت تر خواهد بود. عینک هوشمند TCL دارای ویژگی هایی مانند تشخیص اشیا، ترجمه فوری، ناوبری و تعامل GPT Chat است.

اینها بهترین و مهمترین محصولاتی بودند که در MWC 2024 به نمایش درآمدند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/events/fair-seminar/mwc/49824-best-of-mwc-2024