بازگشت پورت لایتنینگ از اپل، این بار در هدست ویژن پرو؛ اپل این پورت را رها نمی کند!


به نظر می رسد اپل در محصول جدید خود از پورت لایتنینگ استفاده کرده است که به تازگی از آیفون ها حذف شده است. در ادامه این خبر به بررسی گزارش iFixit هدست ویژن پرو می پردازیم.

طبق گزارش های اخیر، هدست ویژن پرو جانی دیگر به کانکتور لایتنینگ بخشیده است و با توجه به آناتومی iFixit، از این پورت در دو قسمت ویژن پرو استفاده شده است. کابل دیگری که به هدفون جدید اپل متصل است اخیراً فاش شد و بسیار بزرگتر از پورت های سنتی است که اپل سال ها استفاده می کرد و بعدها با USB-C جایگزین کرد.

هدفون ویژن پرو

برخلاف کابل لایتنینگ که به باتری متصل می شود، iFixit یک تیزر نمایشی Apple Vision Pro در توییتر منتشر کرد که نشان می دهد یک پورت از نوع لایتنینگ، اما بزرگتر، متصل به ویژن پرو است. از آنجایی که iFixit اولین کسی بود که تصویری از این رابط را ارسال کرد، احتمالاً به این معنی است که هیچ راه آسانی برای دسترسی به پورت وجود ندارد مگر اینکه مجموعه مناسبی از ابزارها و تجربه جداسازی قطعات کافی برای تشریح دستگاه را داشته باشید.

از این پورت برای اتصالات باتری ویژن پرو نیز استفاده می شود. اما برای دیدن آن، تنها چیزی که نیاز است یک ابزار سیم‌کش است تا شاسی را از پورت لایتنینگ جدا کند. به نظر می‌رسد که اپل عمداً سلول‌های باتری خارجی دستگاه را طوری طراحی کرده است که از این طریق حذف شوند، زیرا این ماژول‌های باتری را به صورت جداگانه در وب‌سایت خود به قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رساند.

  Logitech Zone Wireless 2 یک Zone Vibe Wireless “بزرگسال” با حذف نویز هوش مصنوعی است.

هدفون اپل ویژن پرو

با این حال، توجه داشته باشید که این فقط یک تیزر است که توسط iFixit برای ویدیوی حذفی آینده اش فاش شده است. وقتی ویدیوی کامل کالبد شکافی اپل ویژن پرو منتشر شد، خواهیم دید که اپل از چه قطعات دیگری برای ساخت هدست ویژن پرو استفاده کرده است.

در این رابطه بخوانید:

– هدست ویژن پرو اپل رسما معرفی شد. محصول آینده برای امروز
– هدفون های جنجالی اپل ویژن پرو چقدر مقاوم هستند؟ (او تماشا میکند)
– اپل مشخصات فنی Vision Pro را به اشتراک گذاشت. بهترین هدست AR جهان

نظر شما در مورد هدست ویژن پرو اپل چیست؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/wearable/49450-apple-vision-pro-headset-with-lightning-port