بازی مبارزه ای Riot Game “Project L” اکنون به طور رسمی با نام 2XKO شناخته می شود


بازی مبارزه ای Riot Game “Project L” اکنون به طور رسمی با نام 2XKO شناخته می شود

تصویر: بازی های Riot

Games بالاخره یک برچسب رسمی بر روی جنگنده مورد انتظار خود در جهان قرار داد لیگ اسطوره ها. قبلا دوبله شده پروژه L پس از اولین رونمایی، این بازی از این پس به عنوان شناخته می شود 2XKO.

در حالی که نام 2XKO ممکن است به راحتی به عنوان پیشنهادات دیگر Riot از بین نرود، من فکر می‌کردم که به خوبی ماهیت بازی را در بر می‌گیرد: یک تیم نزاع و جدال متمرکز بر کشتن حریفان. Riot توضیح داد که عنوان بازی باید همانطور که به نظر می رسد تلفظ شود – بله، 2-XKO. اگر ابهامی در آن وجود داشت.

فاش شدن نام جدید با یک تریلر همراه بود که نگاهی اجمالی به گیم پلی ارائه می کرد، که در آن چندین قهرمان از فهرست لیگ افسانه ها که وارد عرصه 2XKO می شوند، حضور داشتند. شبیه سازی با بازی های کلاسیک مبارزه ای مانند مبارز خیابانی، 2XKO قول می دهد که یک پیچ و تاب جدید در ژانر مبارزه با تگ تیم ارائه دهد، همراه با پیچ و تاب اضافه شده از قهرمانان محبوب League of Legends.

انتظار می رود 2XKO که برای عرضه در سال 2025 برنامه ریزی شده است، امسال در مدارهای مختلف بازی مبارزه ظاهر شود، از جمله یک ویترین قابل توجه در EVO ژاپن در پایان آوریل. Riot همچنین قصد دارد در اواخر سال آزمایش بتا محدودی را انجام دهد.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-riot-games-project-l-fighting-game-now-officially-known-2xko

  سونی زیر نام تجاری جدید Ult Power را راه‌اندازی کرد که برای هدهای صوتی متمرکز بر باس طراحی شده است