بازی Star Wars Outlaw جهان باز Ubisoft در 30 آگوست عرضه می شود و به بازیکنان نوید داستان سرایی غنی را می دهد.


بازی Star Wars Outlaw جهان باز Ubisoft در 30 آگوست عرضه می شود و به بازیکنان نوید داستان سرایی غنی را می دهد.

منبع تصویر: یوبی سافت

Massive Entertainment و Ubisoft جزئیات بیشتری درباره پروژه جنگ ستارگان جدید خود با عنوان به اشتراک گذاشته اند قانون شکنان جنگ ستارگان. این بازی یک بازی جهان باز است که در دوران سه گانه اصلی اتفاق می افتد، این بازی بازیکنان را به جای کی وس قرار می دهد، کسی که در یکی از بزرگترین دزدی ها در جهان نقش دارد. Exterior Border. این بازی برای انتشار در تاریخ برنامه ریزی شده است 30 آگوست، 2024و بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، رایانه شخصی و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود.

تنظیم بین امپراتوری ضربه می زند و بازگشت جدیStar Wars Outlaws دوره‌ای را بررسی می‌کند که در آن امپراتوری، علی‌رغم قدرتش، توسط شورش در حال انجام، حواس‌پرتی به دنیای زیرزمینی جهان جنگ ستارگان و جلب توجه سازمان‌های جنایی مانند Zerek Besh، Pikes، Crimson Dawn و Hutts شده بود. .

آخرین تریلر همچنین بازیکنان را با شخصیت‌های قدیمی و جدید از جمله Jabba the Hutt آشنا می‌کند و نوید بازدید از چندین سیاره آشنا و جدید مانند Canto Bight، Kijimi و Tatooine و همچنین Toshara را می‌دهد که افزوده‌ای جدید به تنظیمات جنگ ستارگان است. یوبی‌سافت می‌گوید این بازی ترکیبی از گیم‌پلی استراتژیک و داستان‌گویی غنی را نیز به بازیکنان ارائه می‌دهد.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-ubisoft-open-world-star-wars-outlaw-30-august

  MV جدید خواننده ویتنامی Tlinh اولین موزیک ویدیوی SEA شات در آیفون است