با این کنسول قابل حمل بازی کنید و دلار کسب کنید!


شروع کنید بازی های جوایز اخیراً کنسول بازی قابل حمل نامیده شد یک بیت‌بوی پیش بینی کرده است که علاوه بر انجام بازی های مختلف، کاربر بتواند از طریق ماینینگ نیز کسب درآمد کند.

یکی از جالب‌ترین ایده‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال، بازی‌هایی هستند که اگر در آن‌ها بازی کنید، می‌توانید پول واقعی برنده شوید. حال اگر این ایده با یک کنسول دستی ترکیب می شد، نتیجه نهایی چه می شد؟

دستگاه بازی قابل حمل BitBoy One

اکنون یک استارتاپ کوچک به نام بازی های جوایز در Social Media X (توئیتر سابق)، یک کنسول قابل حمل یک بیت‌بوی معرفی و ادعا شد که اولین کنسول بازی بر اساس وب 3 او جهان است

قیمت و مشخصات دستگاه بازی قابل حمل یک بیت‌بوی

طبق اعلامیه ای که در مورد این کنسول جالب منتشر شده است، یک بیت‌بوی با قیمت 500 دلار روانه بازار خواهد شد. قلب تپنده کنترلر فوق یک تراشه است Rockchip RK3566 این یک هسته قوی است Cortex A55 می آورد

از آنجا که SOC این کنترلر به GPU منتقل می شود Mali-G52 MP2 انتظار می رود که بتواند بازی های قدیمی پلی استیشن 1 را شبیه سازی و بازی کند BSP اینطور نخواهد بود، باید منتظر ماند و دید بازی های جوایز چه بازی هایی برای آن منتشر خواهد شد؟

دستگاه بازی قابل حمل BitBoy One

البته با استفاده از مادربرد IPS منظم بودن و طرح کنترل این کنسول قابل حمل به این معنی است که باید منتظر بازی های دو بعدی پیچیده تری باشیم.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این دستگاه بر اساس وب 3 این می تواند نشان دهنده 32 گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقا تا 256 گیگابایت از طریق کارت حافظه جداگانه، همراه با 4 گیگابایت رم باشد.

  بررسی سال HWZ: بهترین HWZ TikToks در سال 2023

با تمام این توضیحات، جذاب ترین ویژگی کنسول دستی است یک بیت‌بوی استفاده از خدمات بلاک چین بازی کنید تا برنده شوید (بازی های بلاک چین با قابلیت برنده شدن پول واقعی).

دستگاه بازی قابل حمل BitBoy One

برای گزارش دادن تامشاردوراگرچه این دستگاه کوچک توانایی استخراج بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را ندارد، اما می تواند به عنوان یک کیف پول سخت افزاری عمل کند و از دارایی های دیجیتال شما محافظت کند. بر این اساس، یک بیت‌بوی امکان پشتیبانی و نصب اپلیکیشن های کیف پول xverse و Unisat او دارد

کسانی که بیت‌بوی وان را خریداری می‌کنند، یک نسخه دیجیتالی از دستگاه را به شکل بیت‌کوین دریافت می‌کنند. کتیبه ترتیبی دریافت که مشابه است او تکذیب کرد او هست.

دستگاه بازی قابل حمل BitBoy One

بازی های جوایز همچنین گفته می شود که نمادها او تکذیب کرد این دستگاه را می توان به سادگی با گذاشتن آن در حالت ماینینگ به راحتی استخراج کرد.

در این رابطه بخوانید:

– از صفر تا صد NFT به زبان ساده. انقلاب دیجیتال یا تقلب جدید؟
– کسب دلار با دنیای NFT، چه چیزی برای آن بهتر است؟

کنسول قابل حمل یک بیت‌بوی احتمالاً در ماه های آینده برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال و همچنین گیمرها در دسترس خواهد بود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/console-game/50380-web3-gaming-handheld-mines-and-stores-tokens