با فناوری جدید Infinix هرگز از رنگ و قاب گوشی خود خسته نخواهید شد (ساعت)


بسیاری از افراد دو قاب یا کاور دارند تا گوشی‌هایشان تکراری نشود. خبر خوب این است که اینفینیکس فناوری جدیدی را برای قاب پشتی گوشی ها معرفی کرده است تا بتوانید بدون تغییر قاب، رنگ های متنوعی را دریافت کنید.

چند سال پیش، اینفینیکس گوشی مفهومی Infinix 2021 را با شارژر 160 واتی و پوشش الکتروکرومیک در قاب پشتی معرفی کرد که به گوشی امکان تغییر رنگ قاب پشتی را می داد. روکش مخصوص به کار رفته در قاب پشتی این گوشی توانسته رنگ را از خاکستری به آبی تغییر دهد; با این حال، رنگ ها چندان با طراوت نبودند و ما فقط رنگ های محدودی را دیدیم.

فناوری تغییر رنگ قاب گوشی Infinix

اکنون در سال 2024، Infinix با فناوری جدیدی به نام E-Color Shift بازگشته است. این فناوری نسخه پیشرفته تری از ایده قبلی است و قابلیت تغییر رنگ را در پشت گوشی های هوشمند به ارمغان می آورد. نکته جالب این است که این تکنیک از تعداد زیادی مربع تشکیل شده است که رنگ هر قسمت از آنها را می توان به دلخواه کنترل کرد.

تکنولوژی تغییر رنگ الکترونیکی

فناوری جدید اینفینیکس توسط E Ink Prism 3 امکان پذیر شده است که برای تغییر رنگ آن به انرژی کمی نیاز دارد. از همه مهمتر بعد از تغییر رنگ و قطع برق دیگر تغییر رنگ نمی دهد و بدون مصرف برق رجیستر می ماند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این فناوری قابلیت تغییر رنگ سریع است و همچنین بهتر از صفحه جوهر الکترونیکی کتابخوان ها عمل می کند. بهتر است خودتان ویدیوی این پروژه هیجان انگیز را تماشا کنید.

  X-Men ’97 اولین تریلر، تاریخ اکران Disney+ را مشخص کرد

همانطور که می بینید با استفاده از این تکنیک می توان انواع رنگ ها و الگوهای نمایشی را انتخاب کرد که بی انتها تکرار می شوند. تنها ایراد این طرح، مربع های سیاه ثابت وسط قاب است که تغییر رنگ نمی دهند.

جالب است که اینفینیکس می گوید در آینده، می‌توانید 60 منطقه قابل تنظیم یا بیشتر داشته باشید، و نیازی نیست که آنها به صورت زنده کار کنند، بنابراین می‌توانید انتظار وضوح بالاتر و توانایی بهتر برای نمایش انیمیشن را در آینده داشته باشید.

اینفینیکس می گوید که از طریق این ایده، به دنبال ساخت گوشی هایی است که هر روز متفاوت به نظر می رسند. همچنین ممکن است از این انیمیشن ها برای اهدافی مانند دریافت اعلان های جدید استفاده شود، اگرچه هنوز برای عرضه چنین فناوری زود است.

infinix_colorchange-2.jpg

همانطور که اینفینیکس وعده داده بود، این فناوری ممکن است طی یکی دو سال آینده به صورت تجاری در دسترس باشد و اولین گوشی های مجهز به فناوری E-Color Shift وارد بازار شوند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/49780-infinix-color-changing-back-panels-phones-e-ink-technology