با مدل‌های منتخب تلویزیون ال‌جی، یک دوره آزمایشی سه ماهه جدید Apple TV+ را دریافت کنید


با مدل‌های منتخب تلویزیون ال‌جی، یک دوره آزمایشی سه ماهه جدید Apple TV+ را دریافت کنید

منبع تصویر: ال جی

LG Electronics دسترسی به یک دوره آزمایشی سه ماهه را ارائه می دهد Apple TV+ رایگان برای کاربران واجد شرایط LG Smart TV. این پیشنهاد مدت محدود از تاریخ اجرا خواهد شد 6 فوریه تا 30 آوریل 2024 و برای کسانی است که هنوز مشترک Apple TV + نشده اند.

نسخه آزمایشی رایگان 3 ماهه از طریق برنامه Apple TV در تلویزیون‌های هوشمند سازگار LG 4K و 8K (مدل‌های 2018 و جدیدتر) و همچنین مدل‌های نمایشگر سبک زندگی LG StanbyME و StanbyME Go قابل دسترسی است.

این اولین بار نیست که ال‌جی چنین آزمایشی را ارائه می‌کند، ال‌جی برای اولین بار آن را تا 12 نوامبر 2023 ارائه می‌کند. اما در جایی که اولین آزمایش آن را به مشتریان در 81 کشور ارائه کرد، آزمایش جدید برای افراد واجد شرایط باز است. کاربران تلویزیون های هوشمند ال جی در 93 کشور.

مانند آزمایش قبلی، به یک پیشنهاد برای هر تلویزیون و Apple ID محدود شده است و به یک Apple ID با روش پرداخت در پرونده نیاز دارد. این طرح به طور خودکار با قیمت ماهانه در منطقه مشتری تا زمان لغو تمدید می شود. هر گونه پرداخت به روش پرداخت موجود در پرونده نزد مشتری کسر می شود و ممکن است در هر زمانی حداقل یک روز قبل از هر تاریخ تمدید در تنظیمات حساب خدمات لغو شود.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-get-three-month-trial-apple-tv-selected-lg-tv

  سامسونگ از دو گوشی گلکسی A55 5G و A35 5G رونمایی کرد. اولین دستگاه های کره ای میان رده با 12 گیگابایت رم