با گران ترین گوشی شیائومی در سال جاری آشنا شوید


نزدیک به 10 روز دیگر برای شرکت شیائومی در این رویداد باقی مانده است MWC شرکت بارسلونا قصد دارد از جدیدترین گوشی پرچمدار خود با نام Xiaomi 14 Ultra رسماً رونمایی کند. اما با توجه به قیمت این گوشی شاید چند نفر منتظر آن باشند و بخواهند آن را خریداری کنند.

شیائومی رویدادی را تدارک دیده است که در 25 فوریه (6 مارس) در بارسلونا برگزار می شود و احتمالا گوشی های سری 14 خود را در آن معرفی خواهد کرد.به همین مناسبت از یک گوشی جذاب و کامل نیز رونمایی خواهد شد که حتما حدس زده اید نام؛ شیائومی 14 اولترا. این گوشی که تقریبا همه چیز از آن می دانیم، یکی از نمادین ترین محصولات چند سال اخیر خواهد بود، اما طبق آنچه ساعتی پیش فاش شد، باید با یک فاکتور ساده شیائومی آن را گران ترین گوشی پرچمدار نیز بدانیم. .

بر اساس این گزارش GSMArena به نقل از یکی رسانه های فرانسوی گوشی شیائومی 14 که قرار است در اتحادیه اروپا در ارزان ترین نسخه عرضه شود، 1099 یورو قیمت خواهد داشت که می تواند تاییدی بر اطلاعات منتشر شده در رسانه های چینی درباره قیمت این گوشی باشد.

اما آنچه قابل توجه است این است که نسخه 14 اولترا شیائومی که در نسخه ویژه و جامع خود برای اتحادیه اروپا عرضه خواهد شد نیز با قیمت 1499 یورو خواهد بود که می تواند آن را به یک گوشی مجلل و متمایز تبدیل کند.

تاکنون تنها یک نسخه برای هر دو دستگاه تایید شده است که شامل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی برای نسخه پایه و 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی برای نسخه اولترا می باشد. البته همانطور که می دانید تفاوت اصلی این دو گوشی در چینش سنسور دوربین و طراحی پشت بدنه نهفته است و در نسخه اولترا نیز مانند نسل قبل از یک واحد دایره ای شکل در کنار آن استفاده خواهد شد. 4 سنسور ویژه با وضوح 50 مگاپیکسل.

  سنگاپور 100 میلیون دلار سنگاپور برای آوردن 10G NBN به تمام خانه های محلی سرمایه گذاری می کند

xiaomi-14-ultra-1.jpg

نکته دیگری که در زمان عرضه این گوشی ها باید به آن توجه کنیم رنگ و بدنه آن ها است، زیرا هر دو از یک بدنه فلزی استفاده می کنند که برای نسخه اولترا با روکش چرم مصنوعی نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت. همچنین، نسخه های سبز، سفید و مشکی نسخه پایه شیائومی 14 را باید دارای گواهینامه در نظر گرفت. در حالی که برای نسخه اولترا تاکنون تنها به دو رنگ سفید و مشکی اشاره شده است.

ممکن است این سوال را از خود بپرسید: چه اتفاقی برای نسخه 14 پرو خواهد افتاد؟ در همین راستا به نظر می رسد در حال حاضر قرار است این گوشی تنها در چنای عرضه شود و شیائومی در حال بررسی این موضوع است که آیا در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد یا خیر. با این حال، این گوشی از فروش بسیار هیجان انگیزی در خارج از چین برخوردار نبود، که احتمالاً دلیل اصلی توقف انتشار اخبار مربوط به آن است. شیائومی 14 پرو خارج از چین هم همینطور است.

نظر شما در مورد Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Ultra چیست؟ آیا آماده خرید هدفون پرچمدار شیائومی با قیمت 1500 یورو هستید؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/49605-xiaomi-the-most-expensive-smartphone-14-ultra