با AR، مکان های دیدنی سنگاپور را به روشی جدید مشاهده کنید


با AR، مکان های دیدنی سنگاپور را به روشی جدید مشاهده کنید

منبع تصویر: گوگل

در سال 2023، گوگل و هیئت گردشگری سنگاپور (STB) برنامه‌هایی را برای راه‌اندازی تجربیات واقعیت افزوده (AR) اعلام کردند که مردم را از طریق آن به اطراف پارک مرلیون و سالن تئاتر و کنسرت ویکتوریا می‌برد.از راهنمای سفر سنگاپور دیدن کنید» با استفاده از طلسم خود مرلی.

برای شروع فصل گردشگری 2024، این در حال گسترش به مکان های بیشتری است در اطراف سنگاپور تا بازدیدکنندگان برای کشف مناظر جدید و به دست آوردن درک عمیق تر از سنگاپور از طریق داستان سرایی AR آسان تر شوند.

مسافران می توانند از اولین اداره پست سنگاپور، در مکانی که اکنون هتل فولرتون نامیده می شود، دیدن کنند و حتی یک کارت پستال مجازی برای دوستان یا خانواده ارسال کنند.  منبع تصویر: گوگل

در این راه اندازی جدید، مرلی بازدیدکنندگان را از طریق شش ایستگاه در منطقه مدنی سنگاپور و محله چینی ها راهنمایی می کند. از طریق ترکیبی از تجربیات تاریخی، فرهنگی و آشپزی، گردشگران و ساکنان می توانند در مورد این مناطق کاوش کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

به عنوان مثال، آنها می توانند از اولین اداره پست سنگاپور، در مکانی که اکنون هتل فولرتون نام دارد، دیدن کنند و حتی یک کارت پستال مجازی برای دوستان یا خانواده خود بفرستند. در مرکز غذای مکسول، نقشه تعاملی AR این مکان محبوب غذاخوری، توصیه‌هایی در مورد غذاهای دستفروشی که باید حتماً امتحان کنند، ارائه می‌کند و به بازدیدکنندگانی که برای اولین بار می‌آیند کمک می‌کند تا به صورت بصری در مجموعه وسیعی از گزینه‌های غذاخوری پیمایش کنند.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-experience-more-singapore-landmarks-ar

  HDMI 2.1b: آنچه باید بدانید و آیا واقعاً به آن نیاز دارید