برترین انتخاب های آرون برای بازی و صدا از CEE 2024

برترین انتخاب های آرون برای بازی و صدا از CEE 2024

برترین انتخاب های آرون برای بازی و صدا از CEE 2024

توجه: این ویژگی برای اولین بار در 23 می 2024 منتشر شد و اکنون مجدداً منتشر شده است زیرا CEE 2024 هنوز در مرکز کنوانسیون شهر Suntec برگزار می شود.

CEE بار دیگر به سطح 3 و 4 مرکز نمایشگاه و کنوانسیون Suntec سنگاپور بازگشته است. اگر قصد دارید برای دریافت معاملات خوب در زمینه بازی و صدا به خارج بروید، خوش شانس هستید. من با تیم HWZ به سالن‌های نمایشگاه رفتم تا برخی از بهترین نمایش‌های موجود در نمایشگاه را بررسی کنم. در اینجا تعدادی از جالب ترین مواردی که من پیدا کردم آورده شده است.

اوه، و فراموش نکنید که پوشش CEE 2024 ما را در پورتال نمایش فناوری ما بررسی کنید، جایی که به فهرست کامل بروشور، بررسی محصول، ویژگی‌ها و موارد دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

صفحه کلید بی سیم کم حاشیه ROG Falchion RX

ما به آن انتخاب ویرایشگر خود را دادیم زیرا واقعاً فکر می‌کنیم که یکی از بهترین صفحه‌کلیدهای سطح پایین موجود است. می توانید آن را با قیمت لیست 289 دلار در وب سایت پیدا کنید غرفه چلنجر، اما یک پرنده کوچولو به ما گفت که می توانید با فروشنده آنجا “چانه بزنید”. 250 دلار. علاوه بر این، هر خرید 50 دلاری در کوپن شما این فرصت را به شما می دهد که از محصولات ASUS یا ROG استفاده کنید. همان پرنده در توییتر به من گفت که یک مشتری برنده یک صفحه کلید ROG شده است.

  آیا شما یک بازیکن مجرد هستید؟ هوش مصنوعی سیما شریک شما خواهد بود!

بررسی ما را اینجا بخوانید.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی Claw

اولین دستگاه بازی ویندوز قابل حمل با پردازنده Intel Core Ultra اکنون در اروپای مرکزی و شرقی برای 929 دلار، از قیمت اصلی 1069 دلار کاهش یافته است. در دسترس است غرفه CR Group در سطح 4. اگر تا به حال به انجام یکی از این بازی‌ها فکر کرده‌اید تا ببینید آیا با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر، پیشنهاد CEE آن را برای همه مقرون به صرفه می‌کند.

در اینجا و اینجا با جزئیات بیشتر در مورد آن بیاموزید.

پکیج Omdesk

غرفه Omnidesk معمولاً معاملات خوبی را در چنین نمایشگاه های فناوری ارائه می دهد و این در CEE تفاوتی ندارد. این بار، آنها 30 درصد تخفیف برای کل سفارش شما از “The Artisan Bundle” ارائه می دهند که شامل میز ایستاده مجموعه ایچی، صندلی Embrace Pro و پله برقی Tandem است. همچنین می توانید با همان صندلی و کشو یک رومیزی از مجموعه Wildwood انتخاب کنید و از 20 درصد تخفیف در کل سفارش خود بهره مند شوید.

نوت بوک بازی Lenovo Legion 9i

من همیشه به لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion 9i لنوو امتیاز بالایی داده‌ام، و در حالی که تعداد زیادی لپ‌تاپ بازی در CEE وجود دارد، این معامله Legion 9i در… غرفه آتریکس (سطح 4) که توجه من را به خود جلب کرد. که در 5,399 دلاربا این کار، یک لپ‌تاپ گیمینگ پرچم‌دار از یک برند مشهور با جدیدترین سخت‌افزار دریافت می‌کنید. اینتل Core i9-14900HX و پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 4090 درمان ها این یک معامله بسیار خوب در مقایسه با سایر لپ تاپ های با مشخصات مشابه است.

  کنسول بازی Orange Pi Neo معرفی شد. پردازنده AMD Ryzen 7 7840U با 32 گیگابایت رم LPPDR5

در گزارش قبلی ما در مورد آن بیشتر بدانید و نحوه عملکرد سیستم خنک کننده را اینجا ببینید.

میز گردان Audio-Technica AT-LP60XBT

وینیل و صفحات گرامافون با سر و صدا بازگشته اند، و اگر به این سرگرمی فکر می کنید، چرا فکر نکنید AT-LP60XBT? نه تنها کاملاً خودکار است، بلکه از خروجی اتصالات بلوتوث آسان نیز پشتیبانی می کند. به طور خلاصه، این یک صفحه گردان مناسب برای افراد مبتدی یا برای کسانی است که می خواهند یک صفحه گردان بدون نیاز به صرف بمب برای تجهیزات پیشرفته تر راه اندازی کنند. AT-LP60XBT در دسترس است غرفه چلنجر به 245 دلار.

نینتندو سوییچ OLED

جانشین نینتندو سوییچ هنوز دور از دسترس است، اما اگر به دنبال خرید سوئیچ نینتندو هستید (چه به عنوان اولین سوییچ خود یا برای یکی از عزیزانتان)، در غرفه چلنجر، می توانید نسخه OLED را پیدا کنید. 369 دلار. شما همچنین یک اسباب بازی نرم ماریو رایگان دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

بیشتر ببین:

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-cee-2024-gaming-notebooks-handheld-nintendo-audio-deals-singapore