بررسی سال HWZ: آنچه در سال 2023 خریدید


محتوا پنهان

بررسی سال HWZ: آنچه در سال 2023 خریدید

در حالی که ما مرتباً آنچه را که در سبد خرید شما در طول سال در مجموعه‌های «خوانندگان خریدند» به اشتراک می‌گذاریم، خوب است که یک قدم به عقب برداریم و به تصویر بزرگ‌تر نگاه کنیم تا ببینیم چه روندهای بزرگی در طول سال در جریان بوده است.

از آنجایی که اعداد و ارقام در HardwareZone در حال افزایش است، ما داده‌ها را خرد کردیم تا پرفروش‌ترین‌های سال 2023 را پیدا کنیم، جایی که شما از کجا خرید می‌کردید، روزهای فروش محبوب‌ترین روزهای فروش بودند و خریدهای غافلگیرکننده که دوست داشتید. برای مشاهده خریدهای 2023 خود به پیمایش ادامه دهید.

  Klipsch سری Music City را با سه بلندگوی قابل حمل جدید راه اندازی کرد

بیشتر بدانید:


پرفروش ترین های سال

اگرچه برخی از اقلام ممکن است هر ماه بسته به فصل تغییر کنند (به عنوان مثال، رطوبت‌گیرها در فصول بارانی بسیار محبوب بودند)، برخی از اقلام و دسته‌ها مورد علاقه همیشگی در طول سال بودند.

با شروع دوباره سفر و رفت و آمد بیشتر ما، شاهد افزایش تعداد افراد بودیم. Apple AirTag فروش به خصوص در نیمه اول. خوانندگان همیشه مطمئن بودند که در انبار خود ذخیره می کنند شارژر 100 واتی Ugreen Nexode، کارت های MicroSD و SSD هر زمان که در هر زمانی از سال به فروش رفتند.

یکی دیگر از مقوله های محبوب خوانندگان بود هدفون های بی سیمبه ویژه ایرپادهای اپل (نسل دوم)، که به طور مداوم در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌ها قرار دارند، زیرا قیمت‌ها در سال جاری کاهش یافته است.

مجموعه لگو همیشه مورد علاقه خوانندگان هستند و مجموعه ساختمانی Lego Orchid رتبه اول را امسال به خود اختصاص داد. واقعاً به عنوان یک هدیه روز ولنتاین مورد توجه قرار گرفت و با نزدیک شدن به دوره کریسمس فروش آن افزایش یافت.

در زیر تعدادی از پرفروش ترین ها در طول سال بر اساس تعداد اقلام خریداری شده آورده شده است.

شارژر Ugreen Nexode 100W 4-Port USB C

65.94 دلار 84.99 دلار 22 درصد تخفیف

هم اکنون خریداری کنید

کارت میکرو SDXC 128 گیگابایتی SanDisk High Endurance

بود یکی دیگر از کارت های SD محبوب.

هم اکنون خریداری کنید

بسته 4 تایی Apple AirTag

124.80 دلار 149.00 دلار 16 درصد تخفیف

بررسی Apple AirTags ما را بخوانید

هم اکنون در Lazada خرید کنید

هم اکنون در آمازون خرید کنید

اپل ایرپاد (نسل دوم)

155.00 دلار 199.00 دلار 22 درصد تخفیف

بررسی ما را بخوانید

هم اکنون در Lazada خرید کنید

ست ساختمان لگو ارکیده

هم اکنون خریداری کنید

بهترین معامله سال

فنجان قمقمه درب دار

بازار پر است از لیوان‌ها و لیوان‌های عایق‌دار، از استنلی گرفته تا HydroFlask، اما یکی از آنها امسال در صدر قرار گرفت. این قمقمه از فولاد ضد زنگ با فناوری عایق خلاء ساخته شده است و نوشیدنی ها را تا 12 ساعت گرم یا سرد نگه می دارد.

  سامسونگ اولین SSD هیبریدی جهان را با پشتیبانی همزمان از فناوری PCIe 4.0 و PCIe 5.0 منتشر کرده است.

هم اکنون خریداری کنید

محبوب ترین نسخه های جدید سال کدام بودند؟

امسال گوشی های زیادی عرضه شد، اما Samsung Galaxy S23 Ultra گوشی منتخب خوانندگان ما بود که در فوریه 2023 عرضه شد. همچنین شاهد تخفیف های بی سابقه ای بر روی این گوشی در طول فروش 11.11 و جمعه سیاه بودیم که آن را ثابت نگه داشت. درجا. این گوشی به عنوان محبوب ترین گوشی با خوانندگان HardwareZone در سال جاری معرفی شد.

خبر عرضه PS5 باریک در ماه اکتبر نیز سر و صدایی ایجاد کرد و شاهد افزایش فروش واحد جدید بودیم. قیمت ها در کنسول کلاسیک PS5 شروع به کاهش کردند، بنابراین شاهد افزایش فروش کنسول و بازی ها نیز در این زمان بودیم.

Samsung Galaxy S23 Ultra

بررسی ما را بخوانید

هم اکنون در آمازون خرید کنید

هم اکنون از سامسونگ خرید کنید

گجت مورد علاقه سال 2023

پاک کننده لپ تاپ Oxo Good Grips Sweep & Swipe Cleaner

این گجت 2 در 1 که دستگاه‌های شما را از گرد و غبار و خرده‌ریزه پاک نگه می‌دارد، اولین بار در ماه آوریل در لیست پرفروش‌ترین‌های ما ظاهر شد و از آن زمان به‌ویژه در روز فروش پرایم همواره مورد علاقه بوده است.

هم اکنون خریداری کنید

بیشترین خرید آنلاین را در سال 2023 از کجا انجام دادید؟

اینجا جای تعجب نیست بازارهای آنلاین آمازون، لازاده و شوپی در بالای رتبه بندی مکان های مورد علاقه برای خرید. آیا شما هم از خرید لذت بردید رابینسون ها برای خانه، ملافه و سایر وسایل الکترونیکی.

برای الکترونیک، سامسونگ و سیب مقصد مورد علاقه شما برای تلفن ها و ساعت های هوشمند بودند، Casetify یکی از مکان های رفتن به قاب گوشی و پایه های دستگاه و لنوو مورد علاقه برای لپ تاپ ها

  چیپست جدید AMD X870E همزمان با پردازنده های Ryzen 9000 وارد بازار می شود.

محبوب ترین روز برای خرید امسال چه روزی بود؟

شاید انتظار داشته باشید که جمعه سیاه شلوغ ترین روز برای خرید در سال 2023 باشد، اما 11 جولای، اولین روز Amazon Prime Day بود که خوانندگان HardwareZone بیشترین سبد پیشنهادی سال را اضافه کردند. این از نزدیک با 11.11 و جمعه سیاه برای شلوغ ترین روزهای خرید بعدی دنبال شد.

بیشترین خرید در شلوغ ترین روز خرید شما چه بوده است؟

THE شارژر Ugreen Nexode 100W آن روز به دلیل توانایی آن در شارژ سریع چندین دستگاه به طور همزمان، مقام اول را به خود اختصاص داد.

دستگاه های آمازون در طول فروش روز پرایم همیشه به پایین‌ترین قیمت‌ها نشان داده می‌شوند، بنابراین خوانندگان از حداکثر امتیاز برای تهیه Kindle و Echo Dot استفاده کردند.

با Legend of Zelda: Tears of the Realm برای نینتندو سوییچ که در ژوئن سال جاری عرضه شد، شاهد فروش فوق‌العاده‌ای از بازی بودیم که در روز پرایم روز در دسترس بود.

و در نهایت، والدین نیز از فروش Prime Day برای گرفتن این موارد استفاده کردند مولتی ویتامین آدامس SmartyPants برای فرزندانشان حاوی بتاکاروتن، ویتامین‌های B6 و K2 و طعم‌دار لیمو، پرتقال و توت‌فرنگی، تضمین می‌کند که کودکان سطوح مناسبی از تغذیه را بدون مشکل دریافت کنند.

Kindle (انتشار 2022)

هم اکنون خریداری کنید

Echo Dot (نسل پنجم، انتشار 2022)

هم اکنون خریداری کنید

The Legend of Zelda: Tears of the Realm

بررسی ما را بخوانید

هم اکنون خریداری کنید

SmartyPants Kids Formula Daily Gummy Vitamins

هم اکنون خریداری کنید

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-year-in-review-what-you-bought-2023