بررسی سال HWZ: بهترین ویدیوهای بلند 2023


بررسی سال HWZ: بهترین ویدیوهای بلند 2023

سال بررسی: بهترین ویدیوهای طولانی HardwareZone در سال 2023.

بهترین ویدیوهای طولانی از HWZ در سال 2023

با نزدیک شدن به پایان یک سال پر حادثه دیگر، در اینجا نگاهی گذرا به بهترین محتوای HardwareZone در سال 2023 داریم.

در این مقاله، ما به 5 مورد از پربازدیدترین ویدیوهای طولانی مدتی که در سال 2023 به اشتراک گذاشته‌ایم نگاه می‌کنیم. از همه شما برای اینکه HWZ را به پورتال فناوری آنلاین پیشرو در آسیا و اقیانوسیه تبدیل کرده‌اید و از کاری که انجام می‌دهیم حمایت می‌کنید، سپاسگزاریم. در اینجا بررسی ما از سال است که ما مشتاقانه منتظر سال بعدی هستیم.

1. پروژکتور بازی هوشمند سینمای خانگی اپسون EH-TW6250 4K Pro-UHD 3LCD

آیا پروژکتورها حتی می توانند جایگزین تلویزیون های مصرفی شوند، چه رسد به یک “پروژکتور بازی”؟ ما به این سوال با جزئیات روشنایی، طول عمر لامپ، وضوح 4K، ویژگی‌های بازی و همه چیزهای کوچک دیگر یک تلویزیون پاسخ می‌دهیم. نمی تواند انجام دادن.

2. بررسی هدفون های سونی Float Run Running

آیا هدفون‌های مخصوص دونده واقعاً با سایر تخریب‌کننده‌های کاسه زانو همخوانی دارند، یا فقط یک موضوع بازاریابی است که شما را مجبور به انتخاب گزینه‌های گران‌قیمتی کند که شفافیت صدای بی‌نقص و اتصال قوی را نوید می‌دهند؟ این کار باید روی ویدئو انجام می‌شد، زیرا آگاهی محیطی این ابزار و تماس‌های صوتی واضح ارائه شده را نیز نشان می‌داد.

  اولین اشاره به Dualsense V2. منتظر معرفی کنسول جدید پلی استیشن 5 باشید

3. Ikawa Home Roaster نقد و بررسی

با پول، زمان و فضای کافی، هرکسی می‌توانست در خانه قهوه برشته و دم کند. اما محدودیت‌های نژاد موش سنگاپور به این معنی بود که بیشتر ما مجبور بودیم مانند همسترهای دائما خسته و دو پا، با زمان کوتاه، در قفس زندگی کنیم (مانند یک عاقل یک بار گفت برای انجام کاری به فضای بسیار کوچکی نیاز دارید که به راحتی در حال حاضر از ما فرار می کند). دوست ویدیویی ما تصمیم گرفت یک روستر فشرده را بررسی کند و ببیند آیا برای ساکنین HDB مناسب است یا نه، و مهمتر از آن، آیا در دم ، قهوه بد است (شوخی می کنم، فقط برای اینکه ببیند آیا می تواند دانه ها را به خوبی برشته کند، یا وضعیت شما بهتر است). خرید لوبیا بوداده).

4. بررسی کولر گازی گردنبند Torras Coolify 2S

ویژه دیگری از سنگاپور در صدر فهرست ویدیوهای ما قرار دارد. خاص، زیرا آب و هوای سنگاپور به اندازه یک سونا غیراختیاری دلپذیر است، بدون کنترل دما و بوهای اضافی برای طعم. این امر باعث می شود که یک کولر گازی گردن بند یک انتخاب واضح به نظر برسد. آیا Torras Coolify 2S کار می کند و آیا استفاده از آن دردناک است؟ این ویدئو سنگاپور عالی را در خارج از منزل با لباس دایناسور به ما نشان می دهد تا مقدار بیشتری از آب انسان جمع شود (نه، نه که آب مرد).

5. رایانه های شخصی سفارشی شده توسط System Integrators در سنگاپور

این قسمت بخشی از مجموعه بزرگ‌تری است که در سال 2023 سفارش داده‌ایم، که در آن گزینه‌های مختلف موجود برای رایانه‌های شخصی سفارشی بدون دردسر در چندین برند ارائه‌دهنده این سرویس را بررسی کرده‌ایم. او همچنین به جزئیاتی می‌پردازد که مخصوصاً برای کاربران رایانه‌های شخصی سفارشی جدید مفید هستند، مانند اینکه آیا تعداد فن‌های خنک‌کننده بسته به قطعاتی که دریافت می‌کنید اهمیت دارد یا خیر.

  Honor Magic6 Pro review: Hate AI? Look no further than this flagship phone

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-hwz-year-in-review-top-long-form-videos-2023