بررسی سال HWZ: مقالات اصلی سال 2023


بررسی سال HWZ: بهترین مقالات ویژه سال 2023

سال بررسی: بهترین مقالات ویژه HardwareZone در سال 2023.

بهترین مقالات ویژه از HWZ در سال 2023

با نزدیک شدن به پایان یک سال پر حادثه دیگر، در اینجا نگاهی گذرا به بهترین محتوای HardwareZone در سال 2023 داریم.

در این مقاله، ما به 10 مورد از پرخواننده ترین مقاله های ویژگی که در سال 2023 به اشتراک گذاشتیم نگاه می کنیم. از همه شما برای اینکه HWZ را به پورتال فناوری آنلاین پیشرو در آسیا و اقیانوسیه تبدیل کرده اید و از کاری که انجام می دهیم حمایت می کنید، سپاسگزاریم. در اینجا بررسی ما از سال است که ما مشتاقانه منتظر سال بعدی هستیم.

1. قرارداد و سیم کارت فقط برای سری آیفون 15 اپل

رنگ های آیفون 15 پرو مکس اپل.

خوانندگان مطمئن شدند که برای مروری جامع از راه اندازی سری آیفون 15 اپل به HWZ سر می زنند، جایی که ما اطلاعات شرکت های مخابراتی مختلف را جمع آوری کردیم و پیشنهادات تلفن همراه آن را در یک مقاله جمع آوری کردیم. با تبلیغات بسیار زیادی که توسط شرکت‌های مخابراتی برای جلب توجه طراحی شده‌اند، قبل از تلاش بیشتر و ایمن‌سازی خود دستگاه، بهترین راه‌حل خود را تعیین کنید. پس از همه، یک گوشی بدون برنامه تلفن چیست؟

مقاله را اینجا بخوانید.

2. IT Show 2023 Previews and What to Expect

نمایشگاه فناوری اطلاعات 2023.

نمایش‌های فناوری مصرف‌کننده می‌توانند یک میدان مین واقعی باشند، به‌خصوص اگر در خرید یک چیز خوب جدی هستید و سعی می‌کنید بفهمید که آیا واقعاً معامله خوبی است (این بهتر از هر جای دیگری یا آنلاین است). چه کسی بهتر است بفهمد چیزهای خوب کجا پنهان شده اند؟ شاید غرفه فکر کند آخرین پیشنهادش یک خرید ویژه است، اما اگر به بقیه محصولات آنها نگاه کنید همیشه جایگزین بهتری وجود دارد. این کاری است که HWZ به بهترین شکل انجام می دهد.

  انتشار نسخه نهایی اندروید 14 به تعویق افتاد

مقاله را اینجا بخوانید.

3. راهنمای خرید جمعه سیاه 2023

راهنمای خرید جمعه سیاه 2023.

دیدن؟ وقتی گفتیم همه چیز در مورد این است که بدانیم از کجا می توان معاملات خوب را پیدا کرد، شوخی نکردیم. به خصوص از آنجایی که اینترنت و خرید آنلاین نشان دهنده وسعت وسیعی از چیزها برای دیدن، خرید و استفاده است. خوانندگان ما کاملاً توصیه‌های جمعه سیاه 2023 ما را بلعیده‌اند. فهرست ما حتی همه تبلیغات کلیدی را که با هر مارک و پلتفرم اجرا می‌شود، همراه با کدها و امتیازات ویژه HWZ برای بهترین افراد ما جمع‌آوری کرده است (این شما هستید، هر کسی که این را می‌خواند).

این کمک می کند که جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ارتباط نزدیکی داشته باشند و به گجت های فناوری مصرف کننده یک روز برای درخشش آنلاین می دهند.

مقاله را اینجا بخوانید.

4. چگونه گجت های پلاستیکی زرد شده خود را سفید کنید

یک SNES قدیمی برای شستن.

یکی از پرخواننده‌ترین مقالات ما دستورالعمل‌ها و نکات دقیقی برای بی‌لک و سفید نگه‌داشتن ابزارهای زرد رنگ دارد. این ویژگی بیش از 10 سال از زمان انتشار خود باقی مانده است و به افراد بیشتری از آنچه ما می توانیم حساب کنیم کمک می کند. هر چند بدون اسپویل، زیرا قطعا ارزش خواندن را دارد.

مقاله را اینجا بخوانید.

5. شیائومی 13 فوق العاده کاربردی

شیائومی 13 اولترا.

این مقاله عمیق در مورد مجموعه دوربین، ویژگی‌های نرم‌افزار و مشخصات شیائومی 13 اولترا بسیار محبوب بود، زیرا آنچه را که طرفداران شیائومی واقعاً می‌توانستند از نوع Ultra دستگاه‌های ممتاز آن انتظار داشته باشند، خلاصه می‌کرد. به طور سنتی، شیائومی تا قبل از 13 Ultra خود، واحدهای Ultra را در سنگاپور معرفی نکرد، که همچنین کنجکاوی کاربرانی را برانگیخت که همیشه متعجب بودند که چرا در جاهای دیگر اینقدر خوب فروش می‌کنند و سنگاپور را بی‌ثمر می‌کنند.

  تولید انبوه چیپست نسل چهارم TSMC 3 نانومتری اسنپدراگون 8؛ سامسونگ دوباره قافیه را باخت

اگر تعجب می کنید، بله، به طور رسمی در پلتفرم های رسمی شیائومی فروخته شده است. اکنون باید نحوه خرید در بازار خاکستری را بیابید.

مقاله را اینجا بخوانید.

6. خروجی جدید کاسیو در فرودگاه Jewel Changi

چهلمین سالگرد تاسیس کاسیو "پاک ، ریمیکس" ساعت های خاص

برند قدیمی ساعت ژاپنی کاسیو در بین خوانندگان ما مورد علاقه است، و همین امر باعث جشن گرفتن می شود زیرا یک فروشگاه جدید را در فرودگاه جول چانگی (همچنین یکی دیگر از مقاصد محبوب در بین خوانندگان ما) راه اندازی کرد. این گالری علاوه بر تبلیغات ویژه چهلمین سالگرد که به ترکیب اضافه شده است، نگاهی اجمالی به آنچه فروشگاه ارائه می دهد، ارائه می دهد.

مقاله را اینجا بخوانید.

7. هر آنچه باید در مورد Wi-Fi 7 بدانید

هر آنچه باید در مورد Wi-Fi 7 بدانید.

Wi-Fi 7 چه چیزی را ارائه می دهد که استانداردهای Wi-Fi موجود نمی توانند ارائه دهند؟ آیا باید روتر خود را ارتقا دهم؟ اگر مجبورم این کار را انجام دهم، زمان مناسب برای انجام آن چه زمانی است؟ عنوان گویای همه چیز است: این تنها چیزی است که باید در مورد Wi-Fi 7 بدانید، که مخصوصاً برای صاحبان مشاغل خانگی یا کوچک مفید است و اطمینان حاصل می کند که در صورت فراخوانی به اینترنت سریع و روان دسترسی دارند.

مقاله را اینجا بخوانید.

8. راهنمای خرید اپل آیپد 2023

اپل آیپد پرو.

با وجود سیستم عامل ثابت و کیفیت دستگاه ثابت در SKU های مختلف، تبلت آیپد اپل می تواند برای خریدارانی که در تلاش برای یافتن راه حل مناسب در میان همه گزینه های موجود هستند، بسیار گیج کننده باشد.

این موضوع پیچیده‌تر می‌شود زیرا تبلت‌ها مانند آیفون‌هایشان از چرخه به‌روزرسانی سفت و سختی پیروی نمی‌کنند، با وجود اینکه هر سال آی‌پدهای جدیدی وجود دارد، گاهی اوقات هر نسل به‌روزرسانی با فاصله سال‌ها فاصله دارد. راهنمای خرید ما به تشخیص آنچه برای هر نوع iPad ضروری است کمک کرده است و اینکه آیا باید جایگزینی را در استبل موجود آن تهیه کنید یا منتظر راه اندازی دیگری باشید.

  در ساخت این کارت گرافیک RTX 4090 از فیبر کربن استفاده شده است!

مقاله را اینجا بخوانید.

9. راهنمای خرید اپل آیفون 15 سری 2023

اپل آیفون 15.

راهنمای خرید آی‌پد ما، نسخه‌های سری آیفون 15 را دنبال می‌کنیم، جایی که ماهیت جدیدترین و بهترین آیفون 15 برای کمک به شما در تصمیم‌گیری ترسیم شده است. همه وقت ندارند برای یک کنفرانس بیدار بمانند، و این جریان های آنلاین همه چیزهایی را که مربوط به مورد استفاده و سبک شما است به شما نمی گویند. ویدیوهای کوتاه جالب هستند، اما به ندرت پیش می‌آید که اپل یک گوشی بی‌نقص بسازد تا بتواند چیزی غیر از یک نقد تحسین برانگیز با یک طرفدار پرخاشگر روی دوربین دریافت کند. می خواستید بدانید کدام مدل خاص و چگونه مناسب است.

به همین دلیل است که راهنمای خرید سری آیفون 15 یکی از پرخواننده ترین مقالات ما در اینجا بود.

مقاله را اینجا بخوانید.

10. بهترین خودروهای دیده شده در نمایشگاه خودرو 2023

نمایشگاه خودرو 2023.

با وقفه ای سه ساله در نمایشگاه خودروی مصرف کننده، جای تعجب نیست که خوانندگان ما در مورد خودروهای جدید موجود در سنگاپور کنجکاو باشند. با توجه به اینکه ما در فاصله بین خودروهای بنزینی و الکتریکی قرار داریم، این امر به ویژه امروز مهم است. انتظارات از هر دو می‌تواند بسیار بالا باشد، با توجه به مقدار پولی که برای خرید هر یک از انواع خودروهای شخصی در جزیره آفتابی ما هزینه می‌شود.

این، و گاهی اوقات دیدن ماشین ها خوب است.

مقاله را اینجا بخوانید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-hwz-year-review-top-feature-articles-2023